Sterilisator

Kværuline

Forelsket i forumet
Hei

Tenkte å gå til anskaffelse av sterilisator, da jeg synes koking tar lang tid, og så skal man jo tross alt gjøre dette hver dag de neste 6+ mnd ;) Hva er deres erfaring med merker? Anbefalinger? Og tips til hvor disse selges rimelig.

Jeg har bestilt en på ebay fra avent, som man bruker i micro :) endel billigre og, ca 200 kr :)

Den elektriske til Avent er fantastisk:-) Den passer til alle flasker.. Har den til micro også, men den fungerer kun med classicflaskene til Avent..

Sniker litt på deres termin forum. Er dette en god investering om man ender opp med å bruke mange flasker?

Sniker litt på deres termin forum. Er dette en god investering om man ender opp med å bruke mange flasker?
Ja, veldig praktisk, og du slipper å glemme at du har flasker til kok.. Ammetåka har ført til røyklegging av flere hjem..

Jeg kjøpte denne, + at jeg har stor og liten str av flaskene. Men er det flere flasker fra avent? Isåfall kan jeg bare holde meg til de som passer denne :) kjøpte den på ebay da, og ikke via denne siden. :)

http://lekmer.no/barn-og-baby/smokk.../philips-avent-microsterilisator#.UYgq855S7R8
De nye flaskene er litt bølgete i formen.. De gamle er helt rette, disse går ut nå og de nye smokkene passer ikke på de gamle flaskene..

Jeg kjøpte elektrisk på tretti.no

Sniker.. apotek 1 har satt ned prisen til 175kr på avent sin mikro sterilisator mot 250kr før.. :)

Back
Topp