sterilisator til Dr Brown

tamlin77

Glad i forumet
Skal nå kjøpe meg en sterilisator. Noen som kan anbefale en som fungerer til Dr Brown flasker? Har sett de har en egen, noen som har erfaring fra denne`?

Har kjøpt Dr.Brown sin, men ikke prøvd den ennå..[:)] Den er nemlig for stor for min pygme-micro!![:@]
Sambo skal skjære bort håndtakene slik at den passer...hihi...[8D]
Så desverre ingen erfaring herfra!

ORIGINAL: RonjaR

Har kjøpt Dr.Brown sin, men ikke prøvd den ennå..[:)] Den er nemlig for stor for min pygme-micro!![:@]

Har du målene på den? Ble litt bekymret for at den ikke passer her også. Hvor kjøpte du den?

Jeg har dr.browns flasker, men har tomme teppee eller hva den heter sterilisator... i den går det bare 2 flasker... men nå har jeg begynt og kjøpe de tomme teppee flaskene.. liker de mye bedre!!! :)
Så vet ikke hvordan den dr.browns sterilisatoren fungerer...

ORIGINAL: tamlin77

ORIGINAL: RonjaR

Har du målene på den? Ble litt bekymret for at den ikke passer her også. Hvor kjøpte du den?

Kjøpte den her: [link=http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=2765&katid=28]http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=2765&katid=28[/link] 
Får ikke målt den nå for den står i garasjen....[8|]

Jeg bruker Dr.Browns wide neck flasker (de største), og har Meda microsterilisator. [:)]
Passer på høyden, men må trykke de litt hardt for å få de nedi, men d er ikke noe problem. [;)]

Jeg har den og er veldig fornøyd.. Tar 6 min så er alle flaskene steriliserte.. Vurderer å sette meg i den selv, for jeg fikk telefon av sykehuset og de tok vist 6000 for å sterilisere meg.. hmmm

ORIGINAL: mammas3gullunger

Jeg har den og er veldig fornøyd.. Tar 6 min så er alle flaskene steriliserte.. Vurderer å sette meg i den selv, for jeg fikk telefon av sykehuset og de tok vist 6000 for å sterilisere meg.. hmmm

ORIGINAL: DoNo

Gi oss tilbakemelding på hvordan det gikk hehe!!

jeg har den, og jeg synes den er kjempe bra, men man må ha wideneck-flasker eller småe for å få plass i den.

Om du har dr brown wide neck flaskene, passer de i de fleste sterilisatorer.
Jeg hadde avent sin sterilisator sist, og var kjempe fornøyd[;)]

Back
Topp