Steril av virus!?

Khaleesi skrev:
Noen som har hørt om menn bli steril av virus?

Ja det er fullt mulig det...

takk for svar :)

prøver å google men finner bare kjønnsykdommer som kan gjøre damene steril..

men når fastlegen sier at "der var helt dødt", kan det være en idè å gå til en som er ekspert på området og få full utredning? Stoler ikke helt på de fastlegene, vært borti mye rart..

Khaleesi skrev:

prøver å google men finner bare kjønnsykdommer som kan gjøre damene steril..

men når fastlegen sier at "der var helt dødt", kan det være en idè å gå til en som er ekspert på området og få full utredning? Stoler ikke helt på de fastlegene, vært borti mye rart..

Ja det kan være en idè. 

Tar fastleger å sjekker sædprøver?? Vi leverte samboer sin til sykehuset med rekvisisjon fra gynekolog..

han gjør visst det... mens min fastlege sa at det svaret må vi ikke slå oss til ro med, bare fortsette å prøve. men vet det er noe galt, for jeg kjenner omtrent på dagen når jeg har eggløsning. 

Khaleesi skrev:
han gjør visst det... mens min fastlege sa at det svaret må vi ikke slå oss til ro med, bare fortsette å prøve. men vet det er noe galt, for jeg kjenner omtrent på dagen når jeg har eggløsning. 

Altså, om han sjekker sædprøver og så at der ikke var liv så er det ikke bare å prøve videre?! Nei krev henvisning til gynekolog eller ta dere en time hos en privat en. Han kan uttale seg mye bedre, og evt. henvise til prøverør eller noe om det skulle være nødvendig.

det var mannens fastlege som sjekka, også nevnte jeg resultatet for min fastlege. ja skal be omå bli henvist videre :)

Khaleesi skrev:
det var mannens fastlege som sjekka, også nevnte jeg resultatet for min fastlege. ja skal be omå bli henvist videre :)

Bare hyggelig. Håper på mer oppløftende resultat neste gang!

Det er vel sånn at svaret på sædprøven blir sendt til fastlegen, og fastlegen som informerer pasienten vel?

Og en mann kan vel bli steril av kusma? var det ikke det da? *google*

han leverte den hos fastlegen, så var nok dei som sjekka den. 

Kusma har han ikke hatt, er iløpet av dei to siste åra han har blitt steril, han ramlet og slo seg kraftig, landet på det området mellom testiklene og der lenger bak, så JEG tror noe har skjedd da, men får bare se.. det jeg håper er at det var helt tomt for sædceller i prøven, og at der er noe som blokkerer.. for hvis der var masse men alle døde så er det vel ikke stort å gjør..

Back
Topp