Stepmaskin

Turjenta86

Elsker forumet
Noen erfaringer?
Jeg leste noe på forum på slankenett, om ei som sier hun står på stepmaskin og kaloriforbruket går raskt, men hun blir ikke sliten, så sykler hun til hun har forbrent like mange kalorier og er helt utmattet..? Er stepmaskin så effektivt altså? Hun hadde ikke fått noe svar der inne.
Spør om noen her har erfaringer jeg, får det er nemlig stepmaskin på tilbud for 399,- på Mega denne uka?!
 
Jeg har en sånn en, men får så syykt vondt i beina etter og ha tråkket litt på den! Har brukt den kanskje to ganger, så den står bare og støver ned [:D]
 
ORIGINAL: ~Bekkiz~

Jeg har en sånn en, men får så syykt vondt i beina etter og ha tråkket litt på den! Har brukt den kanskje to ganger, så den står bare og støver ned [:D]

 
Hva mener du med vondt i beina...? i muskler? det er jo naturlig..
Jeg kjøpte Latheral Tigh Trainer i dag.... den har jo utover bevegelser og da bruker du jo muskler du vanligvis ikke bruker[;)]
 
ORIGINAL: Line84

Er det tilbud på de??? Jeg digger steppmaskinen[:)] UTROLIG BRA!

 
599,- på europris....
[:D]
 
ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

ORIGINAL: ~Bekkiz~

Jeg har en sånn en, men får så syykt vondt i beina etter og ha tråkket litt på den! Har brukt den kanskje to ganger, så den står bare og støver ned [:D]


Hva mener du med vondt i beina...? i muskler? det er jo naturlig..
Jeg kjøpte Latheral Tigh Trainer i dag.... den har jo utover bevegelser og da bruker du jo muskler du vanligvis ikke bruker[;)]


den skal jeg bestille i dag! [:D]kjøpte du den på europris eller tvshop? jeg skal ha den på tvshop for da får jeg med sånna til armene og treningsdvd, pluss kostholdsplan....:) hold oss oppdatert åssen den funker da, er gørrnysgjerrig på den,og jeg får vel ikke min på 10-14 dager....[;)]
 
jeg så det sto europris nå.......[:D]
 
ORIGINAL: lenis

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

ORIGINAL: ~Bekkiz~

Jeg har en sånn en, men får så syykt vondt i beina etter og ha tråkket litt på den! Har brukt den kanskje to ganger, så den står bare og støver ned [:D]


Hva mener du med vondt i beina...? i muskler? det er jo naturlig..
Jeg kjøpte Latheral Tigh Trainer i dag.... den har jo utover bevegelser og da bruker du jo muskler du vanligvis ikke bruker[;)]


den skal jeg bestille i dag! [:D]kjøpte du den på europris eller tvshop? jeg skal ha den på tvshop for da får jeg med sånna til armene og treningsdvd, pluss kostholdsplan....:) hold oss oppdatert åssen den funker da, er gørrnysgjerrig på den,og jeg får vel ikke min på 10-14 dager....[;)]

 
Jeg kjøpte den på europris, er med slike til armene det også.
Har liksom ikke brukt for den dvden og kostholdsplanen så da sparer jeg heller de kronene ekstra+ frakt[;)]
 
ORIGINAL: Kami

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

ORIGINAL: lenis

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

ORIGINAL: ~Bekkiz~

Jeg har en sånn en, men får så syykt vondt i beina etter og ha tråkket litt på den! Har brukt den kanskje to ganger, så den står bare og støver ned [:D]


Hva mener du med vondt i beina...? i muskler? det er jo naturlig..
Jeg kjøpte Latheral Tigh Trainer i dag.... den har jo utover bevegelser og da bruker du jo muskler du vanligvis ikke bruker[;)]


den skal jeg bestille i dag! [:D]kjøpte du den på europris eller tvshop? jeg skal ha den på tvshop for da får jeg med sånna til armene og treningsdvd, pluss kostholdsplan....:) hold oss oppdatert åssen den funker da, er gørrnysgjerrig på den,og jeg får vel ikke min på 10-14 dager....[;)]


Jeg kjøpte den på europris, er med slike til armene det også.
Har liksom ikke brukt for den dvden og kostholdsplanen så da sparer jeg heller de kronene ekstra+ frakt[;)]


Har den steppemaskina på europris det også? at den går utover????[:)]

 
Ja det er akkurat den samme som du får kjøpt på tvshp[:D]
 
ORIGINAL: mamman til theo

jeg bruker step maskin på treningstudio.. blir dyvåt av svette, men ikke pyton sliten som av jogging.. men jeg løper også for å kombinere sånn at jeg får høyere forbrenning[;)] jeg syns step maskinen er god, også strammer den låra og rumpa itilegg[:)]

 
Uten at lår og rompe blir større, eller bare strammere..?
Vanskelig spm kanskjke...
 
Ingen erfaringer med stepmaskin i forhold til sykling/jogging?
Mer kcal forbrent, men ikke så sliten?
 
ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

ORIGINAL: ~Bekkiz~

Jeg har en sånn en, men får så syykt vondt i beina etter og ha tråkket litt på den! Har brukt den kanskje to ganger, så den står bare og støver ned [:D]


Hva mener du med vondt i beina...? i muskler? det er jo naturlig..
Jeg kjøpte Latheral Tigh Trainer i dag.... den har jo utover bevegelser og da bruker du jo muskler du vanligvis ikke bruker[;)]

 
Hehe, jeg har hatt en operasjon i kneet (burde vel skrevet det ja) Men man kjenner det ellers veldig godt bak lårene, og det er nok naturlig ja.. [;)]
 
ORIGINAL: jessica86

Ingen erfaringer med stepmaskin i forhold til sykling/jogging?
Mer kcal forbrent, men ikke så sliten?

 
Altså jeg har ikke steppet mye, men  spinner mye... og jeg tror spinning gir mer.. men denne er jo super til hjemmebruk, når man ikke har tid til å reise på treningsstudio...
 
Hvordan er den steppmaskinen på coop da? Normalstepp eller?
 
ORIGINAL: Hellokitty

I dag har jeg vært å kjøpt meg steppemaskin og sit-up benk på europris[:D]. Har ikke fått pakket opp å prøvd enda..
 
Det er fordi den regner ut gjennomsnittet det. Så lenge hun ikke bruker egen pulsmåler? Man forbrenner mer på en step enn en sykkel, som regel da du bruker hele kroppen på step, men man må jo ha på litt motstand... Ser mange som står og går en time i saaaaakte tempo og lav motstand. Bortkastet tid!! Og de som sitter på spinningtime og ikke har på motstand :p
 
Back
Topp