Stengt! God jul! :)

~Tilden~

Forelsket i forumet

Bare gjør oppmerksom på at eg kommer til å ta en pause fra 2. desember,
da pakker eg ned utstyret for en stund...

Så om det er noen som har tenkt å bestille hos meg, så må de gjøre det før 2. desember, og betaling må være registrert innen 3.desember.

Vet ikke hvor lenge pausen vil vare, men etter jul er permisjonen min over for denne gang...,
så da er det full jobbings igjen, så vet ikke om eg får tid til dette i tillegg, ...blir nok en sjelden gang i så tilfelle... 
Takk til alle som har handlet hos meg!

Hmmm...da må jeg nok legge inn en liten bestilling hos deg når jeg får lønn igjen. Trenger noen togskinnen bl.a...

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Hmmm...da må jeg nok legge inn en liten bestilling hos deg når jeg får lønn igjen. Trenger noen togskinnen bl.a...

Bare å bestille...

ORIGINAL: lettliva

Da må jeg huske det...kommer nok til å bestille et alfabet eller 2 igjen snart...[;)]

Ta en titt på siden i morgen, men blir nok en bestilling[:)]

Hun har så mye fint, har kjempe service og super rask levering.
Anbefales[;)]

ORIGINAL: Prinsessa i tårnet

Hun har så mye fint, har kjempe service og super rask levering.
Anbefales[;)]

Tusen takk!!

Tar en siste innspurt på bestillinger denne helga....., så dere som bestiller må betale iløpet av helga, slik at det er registrert på konto på mandag.
Så søndagkveld er absolutt siste sjanse til å bestille hos meg på veldig lenge....
Satser på å få sendt det meste av pakker iløpet av mandag og tirsdag.....og muligens onsdag om det blir veldig mange bestillinger. :)

Takk for handelen alle som har handlet hos meg!!

Ønsker alle en god og koselig julefeiring!!

Back
Topp