L Lois Lane Forumet er livet 25 Feb 2009 #2 var ikke det da jeg og guttene reiste i vinterferien i fjor.
Lucki83 Gammelt medlem VIP 25 Feb 2009 #3 Kan ikke si vi fant det når vi var med saga i høstfeiren...
Nahemah Elsker forumet 25 Feb 2009 #4 Jeg fant ikke noe når jeg var der i jula, men det velværesenteret var stengt da, kan jo hende det ligger der?
Jeg fant ikke noe når jeg var der i jula, men det velværesenteret var stengt da, kan jo hende det ligger der?
L *litenluring* Glad i forumet 25 Feb 2009 #5 står om alle fasiliteter på de forskjellige skipene hvis du går inn på stena sin hjemmeside....[;)]
Lena27 Elsker forumet 25 Feb 2009 #6 ORIGINAL: *litenluring* står om alle fasiliteter på de forskjellige skipene hvis du går inn på stena sin hjemmeside....[;)] har sett der da vettu [;)] men kunne jo hende de hadde fordi om det ikkje sto så jeg så det.. men da regner jeg me det ikkje er der...
ORIGINAL: *litenluring* står om alle fasiliteter på de forskjellige skipene hvis du går inn på stena sin hjemmeside....[;)] har sett der da vettu [;)] men kunne jo hende de hadde fordi om det ikkje sto så jeg så det.. men da regner jeg me det ikkje er der...
Lena27 Elsker forumet 25 Feb 2009 #7 jaja like greit. bade når vi kommer til danmark da.. er no leike greier der i det minste..