Stemte terminen deres ved ordinære UL?

EmTuLe

Forelsket i forumet
Hvor mye ble dere flyttet ved ordinær UL?

Førstemann regnet jeg selv terminen ca 6 august og ble flyttet til ca 24 august og fødte 12 juli, satt i gang svangerskapsforgiftelse.

Andremann regnet jeg selv terminen ca 4 oktober, og ble flyttet til ca 27 oktober og fødte 2 oktober, satte igang for lite fostervann.

Tredjemann var jeg mere usikker, trodde ca 8 juli, flyttet til 16 juli og fødte 8 juli hjemme i stuegolvet, rakk ikke sykehuset.

Menstermin var 31.Mars

Var på 2 ultralyder der dem regnet ut termin ! Og der fikk jeg 1.april og 30.mars ! :p

Ungen kom 28.Mars :)

Med førstemann hadde jeg menstermin 11 august. UL ble 19 august, endte med å gå 2 uker over, hun kom 2 sept. Stemte ikke.

Denne gangen hadde jeg menstermin 7 april. UL ble 6 april, vi får se når han bestemmer seg for å komme.

Sykehuset hvor jeg fikk satt inn egg sa: 15. mai
UL på mitt lokale sykehus sa: 12. mai
Ble satt igang pga SF: 14. april

ORIGINAL: LovelyTwo

Nesten 2 uker forskjell, noe som ikke er praktisk mulig! fikk en liten unge.

Hva mener du?
Noe som har fått flere uker forsjøvet enn to uker...

Menstermin: 14. mars
UL termin: 17. mars
Han kom: 23. mars

Førstemann regnet jeg termin 26. september, fikk ul-termin 8. oktober - hun ble født 13. september
Andremann regnet jeg termin 8. nobember, fikk ul-termin 2. november - han ble født 25. september

Samme mens-termin som ordinær ul. Ikke fødd enda [8D]

jeg reagerte veldig på de to første, da terminen ble forkjøvet fra begynnelsen av mnd til slutten av mnd, da jeg viste når jeg hadde sex med sambo...

Menstermin 29. mars, UL- termin 29. mars, hun kom 29. mars..[:)]

Første gang fikk jeg ul-termin 31.juli, fødte 6 august.
Andre gang fikk jeg ul-termin 13.juli, vannet gikk om ettermiddagen 12, ble satt i gang om kvelden 13 og fødte natt til 14.
Denne gangen er menstermin 27.april, ordinær UL 3.mai, privat ul etter en ordinære 16.april.. [&:]

Så jeg skal undersøkes nærmere for å få en sikker termin. Stoler ikke blindt på ul-termin, nei. Selv om jeg har vært heldig før.

Terminen min var 1. sept. og ble det samme på UL[:)]
Hun kom noen dager før. 27.august.

Med første stemte mens og ul termin. Termin 11.08, født 14.08.
Med nr to var mens termin 06.09, ul termin 02.09 og jeg fødte 06.09.

Med førstemann så var menstermin 18.juni, ul termin ble satt til 11.juni...han ble født 19.juni.
Andremann så var menstermin 23.okt, ul termin 23.okt...han ble født 22.okt [:)]

Hadde menstermin 23 november og på UL fikk jeg termin 10 desember. Som er 17 dager forskjell..
Jeg visste med sikkerhet at menstermin stemte best. Fødte 3. desember og da sa legen at jeg hadde gått over termin med han..

både menstermin og UL termin er 23 januar [:)]

Menstermin var 12.juni, ul-termin var 9 juni, han kom 17.juni.

Hadde termin 18, mens ul termin ble 14 desember, men han kom 27 November [:-] Så aner ikke hva som stemmer her jeg...

Back
Topp