Stemte nub-theory?

I-2980008

Andre møte med forumet
Stemte det hos deg?

Her mener earlyglimpse at det er 95% gutt ut fra et bilde de har fått ut av en video.

Mens jordmor på tul og gyn på oul ikke helt klarer å se kjønn, men de tror jente. Begge sier de ikke klarer å se noe tegn til at det skal være gutt… men jeg er så nysgjerrig og klarer ikke tro på at det skal være jente når jeg har et så tydelig «gutte-nub» bilde..

Jeg hadde i alle fall tydelig guttenub denne gang, og både nipt + OUL sa gutt. :)

Har vært jentenub på jentene.

Jeg hadde i alle fall tydelig guttenub denne gang, og både nipt + OUL sa gutt. :)

Har vært jentenub på jentene.
Ja ikkesant! Greia her er jo bare at jeg personlig ikke klarer å se om det er nub eller noe annet, men tenker jo at de som har peiling sikkert vet det :)syns bare det er rart at ingen av ultralydene har vist det noe tydelig hvis det er gutt. jeg klarer i alle fall ikke tro på at det skal være jente; så tenker han må skjule seg veldig godt kanskje. Mine to første viste seg godt frem så det er uvant

Legger med bildet jeg:)

Vedlegg

• IMG_0766.jpeg
    IMG_0766.jpeg
    194,2 KB · Visninger: 17
Ja ikkesant! Greia her er jo bare at jeg personlig ikke klarer å se om det er nub eller noe annet, men tenker jo at de som har peiling sikkert vet det :)syns bare det er rart at ingen av ultralydene har vist det noe tydelig hvis det er gutt. jeg klarer i alle fall ikke tro på at det skal være jente; så tenker han må skjule seg veldig godt kanskje. Mine to første viste seg godt frem så det er uvant

Legger med bildet jeg:)
Litt usikker på om det der er NUBen, synes det ser ut som baby er litt for.. snudd, med ryggen mot kameraet, og deler av navlestrengen kommer i veien...?

Litt usikker på om det der er NUBen, synes det ser ut som baby er litt for.. snudd, med ryggen mot kameraet, og deler av navlestrengen kommer i veien...?
Det er det jeg også syns.. fordi baby ligger litt vridd, navlestrengen var mellom beina og jordmor sa at hun trodde jente fordi hun ikke så antydning til gutt ila hele ultralyden.

Derfor syns jeg det var litt rart at earlyglimpse mente dette var penis og at det var godt synlig og lett å se. :playful: i alle fall nå når de heller ikke så noe på oul..

NUBen tilsa jente her og jordmor var helt sikker på jente :p Viste seg å være gutt på OUL!

NUBen tilsa jente her og jordmor var helt sikker på jente :p Viste seg å være gutt på OUL!
Jeg har fått vite gutt på OUL, og fått ut jente :hilarious: :hilarious:

Så uansett tidspunkt på UL, så KAN det alltids være feil :hilarious:

Nei, det er noe man må betale for selv som oftest :)
Ja - og igjen, får man bekreftet det på mer enn 1 UL er det jo mer betryggende. :)

Jeg har tatt nipt med barna etter den gang, så har fått vite kjønn der istedenfor. :p

Fikk vite jente 13+6 på TOUL, og samme beskjed på OUL 19+4. Blir spennende å se hva som ender opp med å komme til våren :happy:

Back
Topp