Stemte magefølelsen, kinesisk fødselskart, natrontesten og gendermaker for deg? :)

vesledue

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Septemberhjertene 2018
Jeg har vært på oul idag og magefølelsen stemte her i huset. Vi venter ei liten prinsesse 15 september <3
Både kinesisk fødselskart, natrontesten og angelsounds gendermaker stemte for min del. Flere som har fått vite kjønn som følelsen og "testene" har stemt på :)?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Magefølelsen min stemte! Natrontesten, kinesisk fødselskart og gammel overtro har sagt jente, men vi får en liten guttebaby akkurat som jeg har trodd hele tiden :)
 
Natrontest? Den fikk ikke jeg med meg :p
Men kinesiskfødekart stemmer også på de 2 forrige. magefølelsen stemte og så spådommen fra da jeg var 16 stemte, først 1 gutt så 2 jenter :)
 
Magefølelsen stemte, kinesisk fødselskart var feil, puls var riktig :)
 
Magefølelsen til alle rundt meg (jeg hadde ingen spesiell følelse utenom at jeg ble påvirket når alle sa jente) og kinesisk fødekart stemte hos meg. :)
 
Kinesiske fødekart stemte ikke, magefølelse hadde jeg ikke (de rundt hadde magefølelse som stemte), natron testen har jeg aldri hørt om så der vet jeg ikke, hjertefrekvensen stemte ikke overens med ultralyden :)
 
Magefølelsen min stemte, hjerterytmen stemte ikke og det andre har jeg ikke sjekka ;) Kinesiske kartet stemte ikke sist hvertfall :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Vet ikke kjønnet ennå, men kinesisk fødselskart har vært feil de to andre gangene, så hvis det er feil igjen, så blir det en gutt! ;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fødselskartet var riktig, magefølelsen og hjertelyden tok feil :p vi får en gutt :)
 
6. september i fjor ble jeg spådd følgende:

Jeg får opp at du blir gravid rundt juletider. Enten rett før eller rett etter jul. Får deg opp med termin i slutten av august eller begynnelsen av september. Rundt den datoen vi har i dag, får jeg inn. Får sterkt opp gutt på deg.

Ble gravid rett før jul, termin 7. september i år, og det blir en gutt. Alt stemte! Har også tidligere, før jeg i det hele tatt tenkte på barn, blitt spådd en gutt.

Kinesisk fødselskart stemte, men hjerterytmen var litt kjappere enn det de sier gutter ligger på, så der stemte det ikke. Magefølelse var vanskelig å ha siden jeg ikke klarte legge vekk spådommen. Alt det andre stemte jo liksom ;)
 
Kinesiske kartet hat stemt begge gangene. Synes dette me natrontesten blir for dumt så har ikke prøvd d :p hjerterytme ikke stemt på noen. Itilegg har dette svskapet og mitt forrige til nå vært helt likt med ulike skjønn så dette me at det sies at en er mer dårlig med den ene kjønnet - bare tull :p
 
Magefølelsen stemte... Fødsels kartet stemte.. Formen på magen stemte i forhold til kjønn. Ringtest og hjertelyd stemte.
 
Magefølelsen stemte, kinesisk fødsleskart stemte ikke :) Har ikke tatt noen tester av noe slag, så det vet jeg ikke.
 
Kinesisk fødselskart stemte ikke, og det gjorde ikke hjertelyden heller. Ifølge disse, skulle det vært en jente i magen, men der viste det seg at det var en liten gutt. :) Magefølelsen var også helt på jorde, så var litt i sjokk med en gang, men det gikk fort over! ;)
 
Magefølelsen stemte, kinesisk fødsleskart stemte ikke :) Har ikke tatt noen tester av noe slag, så det vet jeg ikke.
Samma her! Det kinesiske fødselskartet har stemt med de to andre, men ikke nå.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vet ikke enda , for lille var sjenert på ul så vi får se på neste .
Og i følge fødekartet skal vi ha jente , hjertelyden er lik som pjokken hadde når jeg gikk med han , så den sier vel i utgangspunkte gutt , så vi får se <3
 
Kinesisk fødselskalender tok feil, den mente gutt og det blir jente :p

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app
 
det kinesiske kartet stemte, mage følelsen min stemte, og jeg får gutt =) har ikke hørt om natron testen, og har hørt folk snakke om at man kan vite kjønnet pga hjerte slag osv, men gadd ikke finne ut av det :p har sagt i åres vis at jeg kommer til å få gutt, å det stemte gitt! =)
 
Magefølelsen,kinesiskekart og natrontesten stemte på meg. Blir jente... :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp