Stemte kjønnet?

AngeLine

Gift med forumet
Hei dere nybakte mammaer! Noen av dere som fikk vite på ultralyden hva det ble, og stemte dette? Så det var noen som hadde lagt inn en sånn tråd på "svangerskapet", men tenkte at det kanskje var flere her inne som kunne svare på det [:D]
 
Ja, hos oss stemte det. Vi fikk vite på UL at det var en gutt, og 28.juli kom VERDENS deiligste gutt ut! Gled deg, det er fantastisk med småttiser i huset!

Vet du hva du får?
 
nei vi vet ikke hva vi får... Sambo vil gjerne vite det, har bare en veldig sterk følelse av at det er gutt.. Men men, det får vi vel ikke vite før i Mars [:D] Gleder meg kjempemasse! Gratulerer forresten!
 
Hei [:)]

Det stemte på meg. Jeg fikk vite på UL at det var jente. Og 5 feb kom en nydelig liten jentetulle til verden!
 
heisann..
jeg fikk vite når jeg var 15 uker på vei at min første ble en gutt og min andre ble en jente og det stemte...
 
Det stemte for oss. Vi fikk ei jente 13. April. Hadde magefølelse på at det var gutt helt frem til ul. Så den magefølelsen fungerte dårlig du!
 
stemte her oxo ja [:D] men den ordenære ul så kunne dem ikke se kjønnet, men en mnd før jeg føda så var jeg på ul og fant ut at det var ei lita jente inne magen [:D] og jente var det oxo [;)]
 
En gutt viste ul og det var det også!! Hva denne inni magen er nå, vet jeg ikke... men håper på jente [:)]
 
Back
Topp