Stemte kjønnet dere fikk vite på TUL?

Martamus

Andre møte med forumet
Nysgjerrig på om kjønnet dere fikk vite på TUL var det samme som på OUL/eller ved fødsel?:dummy1::dummy:

Nysgjerrig på om kjønnet dere fikk vite på TUL var det samme som på OUL/eller ved fødsel?:dummy1::dummy:
Stemte ikke her. Var på TUL i uke 12+ og 15+
:) men vet om noen og har lest mange her inne har vært hos dyktige folk og fått vite riktig kjønn tidlig.

Last edited:
Stemte her. På tul 13+2, oul 18+5 og ul 23+, alle viste gutt og ut kom en gutt :love7

Fikk vite gutt på TUL 13+2 og OUL, og det stemte :)

Niks. Gynekologen tippet gutt (men med forbehold) på TUL 11+6. Viste seg på OUL at det er ei jente. :)

Fikk vite kjønn i første svangerskap i uke 14 og det stemte:happy:

Ja :) Jente 13+0 og jente kom ut

Fikk kjapp UL hos legen 14+0. Legen sa ikke noe om kjønn(jeg spurte ikke heller), men jeg så jentestrekene :p På OUL så jeg de samme jentestrekene. Jordmor skrev ned kjønnet på en lapp, og der stod det jente :) Skal på ny UL på tirsdag(25+0). Håper det fortsatt er jente, når det er den beskjeden vi har fått på OUL :shy:

Nei fikk vite gutt i uke 11 og ut kom en jente.
Med de andre to så ville ikke legen si noe om kjønn så tidlig

Samme kjønn ved TUL uke 12, som ordinær og ved senere ultralyd.

Fikk vite jente på ultralyd i uke 13 og det ble bekreftet på OUL i går. Så rett mellom beina, så ter ganske sikker på at det fortsatt er jente ved fødsel :p

Fikk vite gutt i uke 14 og det stemte :)

Fikk vite gutt i uke 15 og det stemte :)

Stemte på tidlig ul i uke 14 :)

Fikk vite at det var gutt i uke 14, i uke 18+5 var det jente ;)
Hun som tok ultralyden i uke 14 (privat) såg testiklene og tissen. Var helt sikker, kan visst ta feil ja. Men å gå ut med å være nesten 100% sikkert kan en jo ikke si.

Back
Topp