M MaiTjohei Forumet er livet MAI 2013 20 Feb 2013 #1 Her stemte det veldig bra. Første var jente, og andre var gutt. Akkurat som kartet sa. Morsomt
veslemøy Forumet er livet VIP 20 Feb 2013 #2 Kartene gir jo forskjellige resultater her, men aldri stemt på meg og eg har en hel stokk med barn ha ha
Kartene gir jo forskjellige resultater her, men aldri stemt på meg og eg har en hel stokk med barn ha ha
S snippogsnapp Forumet er livet MAI 2013 20 Feb 2013 #7 Har aldri stemt på meg Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
Ulvemamma hekta på forumet 20 Feb 2013 #10 Har lagt meke til at det kartet er forskjellig fra nettside til nettside, men den har aldri stemt med kjønn
Har lagt meke til at det kartet er forskjellig fra nettside til nettside, men den har aldri stemt med kjønn
Snufla Elsker forumet 20 Feb 2013 #12 Stemte med første, men ikke nå. Noe som er statistisk riktig iom at det er 50% sjangs for at det er riktig
Stemte med første, men ikke nå. Noe som er statistisk riktig iom at det er 50% sjangs for at det er riktig
Mamma med spire Elsker forumet 22 Feb 2013 #16 Her stemte det med jente begge gangene Men tror nok det er ganske tilfeldig...
B besnik En del av april og mai2013 MAI 2013 Tilgangsansvarlig VIP 22 Feb 2013 #17 Stemte for meg med første jenta,men de to siste no sierkartet at er gutter og ene er født jente og ul viste jente på siste og Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Stemte for meg med første jenta,men de to siste no sierkartet at er gutter og ene er født jente og ul viste jente på siste og Sent from my GT-P7310 using BV Forum
siiiv Forelsket i forumet 24 Feb 2013 #19 Stemme me første, men dinna gangen sei d gutt men oss fer jente. He vør på to ul me å begge gangane he dei ikke vør i tvil om d blir jente
Stemme me første, men dinna gangen sei d gutt men oss fer jente. He vør på to ul me å begge gangane he dei ikke vør i tvil om d blir jente