Stempeltørketid

miriamsmamma

Elsker forumet
Hvor lang tid tar det før stempelet tørker etter at du har stemplet, (da mener jeg avtrykket på papiret, ikke selve stempelet) Med tanke på, hvor lang tid har jeg før jeg må ta på embossingen???

ah..lurer jeg på også[:)]Kan man stemple et helt ark uten at de første man stempla tørka?

Det er vel bare å teste ut det... Stemple et lite stempel på et ark med f.eks ti sek mellomrom på linje etter hverandre, og se hvor mange av trykkene pulveret henger på (Godt nok til å embosse vel og merke) Da finner dere jo ut hvor lang tid dere har på dere. 

ORIGINAL: UPS

Det er vel bare å teste ut det... Stemple et lite stempel på et ark med f.eks ti sek mellomrom på linje etter hverandre, og se hvor mange av trykkene pulveret henger på (Godt nok til å embosse vel og merke) Da finner dere jo ut hvor lang tid dere har på dere. 

Klart, men nå har ikke jeg penger til å "sløse" med pulveret[;)]Er jo dyrt, og har bare to små bokser, så hvis noen vet hadde iallefall jeg blitt takknemlig for svar[:)]

Det kommer helt an på papiret og blekket![;)] Bruker du vannmerkeblekk så har du "god" tid, det er vel det som tørker seinest, og som er mest klissete, nettopp med tanke på embossing

ja vannmerkestempel har je gjo, det vet jeg jo har lang tørkedig, og ja jeg kan jo bare prøve det ut

Back
Topp