Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for svar! du sier noe der ja, har ikke tenkt på at det kunne gå gjennom. Så på enkelte klær bør man da ikke bruke det med andre ord.Jeg har begge deler. Syns lapper fungerer best på klær. Stempelet har en tendens til å blø igjennom stoffet og syns på baksiden. Men det fungerer på noe, og der sparer jo klistremerker, så syns ikke det har vært et helt bomkjøp.
Det klarer jeg ikke ta igjen Kjøpte stempelet fra en facebookreklame. Selve stempelet er formet som en hund, og husker det var forskjellige dyr å velge mellom…Tusen takk for svar! du sier noe der ja, har ikke tenkt på at det kunne gå gjennom. Så på enkelte klær bør man da ikke bruke det med andre ord.
Må tenke litt på hva vi skal gjøre. Hvor kjøpte du?
Okei, får google littDet klarer jeg ikke ta igjen Kjøpte stempelet fra en facebookreklame. Selve stempelet er formet som en hund, og husker det var forskjellige dyr å velge mellom…
Et godt poeng! Kanskje vi bare skal fortsette med lapper daHar også erfaring med at stempelet går igjennom. Det er også en ulempe hvis man skal selge tøyet senere, ikke så lett alltid å sette navnelapp over.
Det er sant, har jo arva/kjøpt brukt og solgt barneklær selvTenker sånne klistrelapper er fint. Vi har arva en del klær og da har det vært kjekt at klistremerkene kan fjernes av ny eier