Stempel

camika

Forumet er livet
Jeg kjøpte et ganske stort clearstempel for en stund siden. Det er et firkanta tekststempel, og uansett hva jeg gjør så får jeg det ikke til å stemple bra[&:] Jeg bruker akrylklosser, men på midten vil det bare ikke stemple. Om jeg bruker noe annet så blir det ikke jevnt. Noen som har en ide på hva jeg gjør galt? Det er et fint stempel som jeg kunne tenkt meg å bruke på dåpsinvitasjonene, så det er skikkelig kjipt at det ikke trykker bra[&o]

prøv å stå på det når du stempler, det må jeg gjøre med noen av mine...spørs om det er noe slurv i produksjonen eller noe....[8|]

Jeg skal prøve å stå på det. Fryktelig irriterende om ejg ikke skal få det til å fungere[:@]

du kan ikke klage da? litt kipt og måtte stå på stemplet på hver invitasjon da....[:'(]

Siden det er clearstamp - har du prøvd å "rubbe" det opp før du bruker det? Med et viskelær eller noe? Det pleier ofte å måtte gjøres på clearstamps for at de skal trykke skikkelig [:)]

ORIGINAL: Lassie

Siden det er clearstamp - har du prøvd å "rubbe" det opp før du bruker det? Med et viskelær eller noe? Det pleier ofte å måtte gjøres på clearstamps for at de skal trykke skikkelig [:)]

Det har jeg ikke prøvd! Skal prøve det ut også. Takk for tips[:)]

Når du tar sverte på. Trykker du da stemplet mot puta eller tar du puta mot stempelet. Har funnet ut (tips fra andre) at det beste er å holde stempelet i ro også bruke stempelputa til å trykke sverte på med, det er da lettere å få fordelt sverten godt.

Back
Topp