stempel

tøvpus

Elsker forumet
mange av dåkker som har stempler å? æ vil ha flere trykk... har bare min sønn sine stempler nu,for en venninde som æ gikk på skole med for to år siden tok me sæ alle mine hjem til seg,ho ville rense dm,siden æ ikke hadde stempel rens...å siden har æ ikke sett dm... [&o] va sikkert borti mot 50 stempler... [:(]
å nu vil ho ikke gi dm,bare for æ mista ett smykke som va hennes... [:'(] ho mista nu mine øredobber før æ sjøl fikk brukt dm... [:@]

ORIGINAL: ~Nathalies mamma~

så kjipt da! Hu må jo gi dem tilbake vel?[8|] jeg har ikke så mange stempel, men fikk et par magnolia stempel i posten i går[:)], de er så søte!

de e kjempe søte! har ingen sånne selv...men har sett de,å har kjempe lyst på sånne...men e ikke noe motivert til å bynne å kjøpe masse nye stempler... [&o]

har diskutert mye me ho,gjennom en venninde,ho vil ikke snakke md mæ engang... [:@] virker ikke som ho vil gi dm tilbake heller...
bor ikke der som ho bor mer,så e ikke så lett å finne ho heller da... [&o]

ORIGINAL: *T@r@nit@s øyesten*

bare prøv å søke henne opp på feks gule sider, det er jo faktisk en form for tyveri

har jo telefon nr hennes,bare dt at ho ikke svare når æ ringer eller på sms... [:@]
eneste ho sier til en felles venninde e at når ho får smykke sitt får æ stemplan...
å ho har mye anna som e mitt å,belte,smykke veske å en topp... men de tingene bryr æ mæ ikke så mye om,bare de stemplene... [&o]

håper ho bestemmer sæ ka ho vil gjøre snart... dt smykke hennes e ikke så dyrt akuratt,betaler gjerne hundrelappen for å få tbake stemplene... men hu e jo så rar. virker som ho finner på nye unnskyldninger hele tia får å ikke gi tilbake... 

ORIGINAL: *T@r@nit@s øyesten*

ORIGINAL: lillmammy

håper ho bestemmer sæ ka ho vil gjøre snart... dt smykke hennes e ikke så dyrt akuratt,betaler gjerne hundrelappen for å få tbake stemplene... men hu e jo så rar. virker som ho finner på nye unnskyldninger hele tia får å ikke gi tilbake... 

kanskje hun har kasta dem, gitt dem vekk og ror seg vekk for å slippe å måtte si det

huff ja...har tenkt den tanken... [&o]
mamma bor på samme sted som ho,så når æ ska besøke ho ska æ oppsøke ho for å finne ut av saken...

oi så barnselig da!!
Stikk å hent dem ....ingen kan hlde på slik![;)][&:][8|]

ORIGINAL: *mie83*

herregud for ei dame!! stakkars deg da! og når hun ikke er villig til å snakke med deg heller! spør henne om alle de tingene hun har som er dine.. eller dukk opp på døra hennes og konfronter henne... hvor mye verdt var det smykke hennes da? 50 stempler, det er jo endel penger det da...

kan ikke tenke mæ dt va verd så mye heller... ikke va dt sølv,eller gull...
trur å ho ikke husker mer hvilke som e mine...kanskje dæffår ho drøyer dt sånn...

Back
Topp