Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: JulieOgAnnaKaroline
ORIGINAL: Juliett
Nå e eg frekk her, men syns faktisk ikje du fortjene noe kjøkken når du allerede har vunnet ett.
Om du ga det vekk eller ikje, må jo du velga sjøl. Men får da værr måte på.
Hm, kanskje ikke alt man behøver å si[:-]
Er jo bare å la vær å stemme for de som ikke vil det[:)]
ORIGINAL: Tamiria
Nå e eg frekk her, men syns faktisk ikje du fortjene noe kjøkken når du allerede har vunnet ett.
Forsåvidt enig, men syns det ikke burde vært lov for personer som har vunnet før til å være med en gang til. La andre få sjansen nå.
Men nå er det visst lov da i den konkuransen. [:)]
Forsåvidt enig, men syns det ikke burde vært lov for personer som har vunnet før til å være med en gang til. La andre få sjansen nå.
Men nå er det visst lov da i den konkuransen. [:)]
Det er det, men bare fordi at det er lov så trenger ikke det bety at man trenger å delta.[;)]
Er kjekt for de som vinner, men da syns jeg at folk som ikke har vunnet før skal få vinne. Men har gitt min stemme i den konkuransen uansett jeg da.[:)]
Men det er da hennes valg. Ingen andre som kan bestemme det så lenge det er lov[:)]
Synes bare det var unødvendig å være frekk med HI. Har ikke tenkt å begi meg ut på noen større diskusjon her...
Er jo ikke sånn at man ikke har lov å spille lotto mer om man vinner 4mill.. Så man kan faktisk vinne 2 ganger, uansett hvor urettferdig det kan være[8D]
ORIGINAL: pusurask
blir litt lei meg av at det skal bli en stor diskusjon:( jeg har også lov til å legge ut på forumet, man trenger jo ikke å gå inn å stemme!