Stemmer oul overens med mens termin?

lillemor79

Forelsket i forumet
Stemmer ordinær ultralyd termin med mens terminen deres ? Eller ble dere flyttet fram eller tilbake?
 
Jeg ble flyttet tre dager frem, fra 28.2 til 25.2 [emoji4] så det stemmer ganske bra.

Forrige gang ble jeg satt tilbake en uke, og mente hele tiden at det ikke kunne stemme. Jenta vår kom 10 dager før OUL termin [emoji4]
 
Heh, det vet jeg ikke... trodde jeg hadde litt uregelmessig mens pga fødsel ifjor og fant ikke ut før 4mnd på vei at jeg var gravid. Men sist graviditet stemte helt perfekt Hehe:)
 
Hadde EL på syklusdag 21 og det stemmer med oul-terminen :) Har lange sykluser og har aldri hattt EL på dag 14 i syklusen..
 
Nei, hadde oul-termin blitt brukt, ville jeg fått 24. januar. EL-termin er 2. februar om temping ga meg riktig EL-dag :p
Ultralyd (og menstermin) i uke 13 ga termin 31. januar, og fikk beskjed om at slutten av 1. trimester var beste tidspunkt for terminsetting.
Men gutten i magen vokser nå som om termin var rundt 24. januar, hvilket ikke kan stemme ift EL og positiv test og TUL. Men sier ikke neitakk til at babyen ligger over gjennomsnittet :)
 
Jeg ble flyttet 4 dager tilbake med begge de to andre. Denne gangen ble jeg faktisk ikke flyttet. Både menstermin og oultermin sier 24 februar ;)
 
Back
Topp