Stemmer emoji-bruken din..

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Med virkeligheten?

Altså; er du så alvorlig/blid som du virker? :)

Ja, det vil jeg si, men når jeg skriver "hahahaha" så betyr det ikke at jeg ler skikkelig høyt med tårer i øynene altså :p Når det er sagt syns jeg emojiene på iphonen er bedre enn de på BV når det kommer til å uttrykke det jeg føler.

Jeg er enormt dårlig på å å putte inn smilefjes i teksten på bv. Det er rett og slett noe jeg tvinger meg til å prøve å huske for å ikke oppfattes som dritsur, når jeg altså reelt sett egentlig bare er blid og glad men synes det er kunstig og nedlatende å krydre teksten med smil overalt, så tolkes det motsatt.

Ja! Jeg er blid og liker derfor å bruke mange emojier. :D :D
Når folk ikke gjør det lurer jeg av og til på om de er sure. (Ikke nødvendigvis bare her inne. Har begynt å "kjenne" folk litt slik at jeg skjønner at de ikke er morske;) )
Men jeg hater det når mannen ikke bruker det. For han veksler litt, og når han bare skriver uten emoji så lurer jeg på hva han er sur for nå. :P

Ja, det vil jeg si, men når jeg skriver "hahahaha" så betyr det ikke at jeg ler skikkelig høyt med tårer i øynene altså :p Når det er sagt syns jeg emojiene på iphonen er bedre enn de på BV når det kommer til å uttrykke det jeg føler.

Jeg skriver "haha" etter hvor morsomt jeg synes det er, jeg :p

Men ellers enig. Telefon-emojiene er mer.. utrykksfulle. Og i BV-appen er det enda mer begrenset med emojis.

Jeg bruker ikke så ofte emojis her på bv, men er ikke sur av den grunn. Det er så tungvint å ikke kunne bruke de på telefonen, og så er de på appen her fryktelig kjedelige.

Bruker emojis ja. Både etter humør og hva jeg føler:) Er stort sett en glad person. Savner å kunne bruke de på telefonen her inne:p

Hehe ja, jeg sliter veldig med å skrive uten å bruke smiley. Og jeg er så og si alltid blid i virkeligheten :) :) men bruker stort sett vanlig smiley og geipesmiley. Litt lei av tåre og ape emojier :p

:/ bruker når jeg er trist og usikker

:p når livet er topp og når jeg slenger ut en spøk

:) bruker jeg veldig skjelden

På pc bruker jeg no flere tegn. Men ellers så bruker jeg de tre som standard

Jeg er enormt dårlig på å å putte inn smilefjes i teksten på bv. Det er rett og slett noe jeg tvinger meg til å prøve å huske for å ikke oppfattes som dritsur, når jeg altså reelt sett egentlig bare er blid og glad men synes det er kunstig og nedlatende å krydre teksten med smil overalt, så tolkes det motsatt.
Jeg var sånn før, brukte bare ikke smilefjes. Men så begynte de på jobben å bruke det i mailkorrespondanse og da ble jeg oppfattet negativt ved å ikke smile i mailen, så nå har jeg lært meg å bruke det. Men jeg er på nivå "her passer det å sette inn geipefjes og her blunkefjes" og så flyttes de frem og tilbake til jeg er fornøyd.

Jeg har forresten kuttet ut i jobbmail. Det ble for sært for meg. Men her inne er jeg flink.

Bruker ofte :) når humøret og sånn egentlig ikke er bra. Vil ikke søke oppmerksomhet rundt hvorfor derfor skriver jeg det. Misbruker kanskje litt for mye :p men det er meg :p

Jeg bruker egentlig endel smileys men jeg kan ikke bruke iPhone- smileys når jeg skriver via appen. De vises ikke. Noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg lager smileys når jeg skriver via app?

Jeg bruker egentlig endel smileys men jeg kan ikke bruke iPhone- smileys når jeg skriver via appen. De vises ikke. Noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg lager smileys når jeg skriver via app?
Du må skrive : ) bare uten mellomrom:)
: D =:D
: eek : =:eek:
: P =:P

Nei. Jeg smiler mye mer og har mye mer ansiktsutrykk når jeg snakker enn det jeg gjør når jeg skriver.

Back
Topp