Stemmer dette?

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Jeg måtte kjøpe meg en ny test i dag. :smiley-ashamed005 Må vist få det inn med t-skje.
Jeg hadde første dag i sist mens 24 oktober og har kort syklus. Trodde jeg var 3+6 i dag jeg?

ImageUploadedByBV Forum1447849129.369620.jpg
 
1-2 er ut fra når du ble gravid / eggløsning. Står i papirene som fulgte med testen så stemmer helt fint :)
 
Jeg måtte kjøpe meg en ny test i dag. :smiley-ashamed005 Må vist få det inn med t-skje.
Jeg hadde første dag i sist mens 24 oktober og har kort syklus. Trodde jeg var 3+6 i dag jeg?

Vis vedlegget 146441


Jeg hadde siste mens 22.okt (26dagers syklus) og fikk denne i dag..

358b88222dde6d1ba56078ddd71a9bbc


Tror kanskje el var litt tidligere enn forventet her.. Ellers så har egget festet seg tidligere enn snittet (tror det er 7dager ca).. Så tror nok alt er fint hos deg også. Er vel egentlig bp som er beste målemetoden om man er bekymret :)

Det har jeg gjort.. Venter svar på den siste i morgen.
 
Jeg hadde siste mens 22.okt (26dagers syklus) og fikk denne i dag..

358b88222dde6d1ba56078ddd71a9bbc


Tror kanskje el var litt tidligere enn forventet her.. Ellers så har egget festet seg tidligere enn snittet (tror det er 7dager ca).. Så tror nok alt er fint hos deg også. Er vel egentlig bp som er beste målemetoden om man er bekymret :)

Det har jeg gjort.. Venter svar på den siste i morgen.

Siden testen stemmer, slår jeg meg til ro med det frem til ul i desember :) Men din ser jo veldig fin ut :D
 
Jeg hadde siste mens 22.okt (26dagers syklus) og fikk denne i dag..

358b88222dde6d1ba56078ddd71a9bbc


Tror kanskje el var litt tidligere enn forventet her.. Ellers så har egget festet seg tidligere enn snittet (tror det er 7dager ca).. Så tror nok alt er fint hos deg også. Er vel egentlig bp som er beste målemetoden om man er bekymret :)

Det har jeg gjort.. Venter svar på den siste i morgen.

Jeg fikk veldig tidlig positiv test...ni dager fra den ene gangen vi hadde sex den måneden til positiv digital med 1-2 uker...syntes det gikk fryktelig fort? Så tror nok egget kan feste seg mye raskere enn 7 dager :)
 
Back
Topp