stemmer dette...?

mamma lykke

Glad i forumet
at jente babyer ofte blir født før termin mens gutte babyene oftere blir født nermere termin eller over tiden?

Jeg fikk gutt 6 dager før termin [:)]

Mora mi fødte alle tre ungene ca en uke før termin. To jenter og en gutt. [:)]

Min tante har 3 jenter, gikk nesten 2 uker overtid med de, mamma har 3 jenter, hun gikk 2 uker overtid med oss alle og jeg har ei jente som kom 13 dager på overtid, men det skal sies at vi har 5 ukers sykus så kan hende det har no med det å gjøre. Søstern ventet gutt, men hun tok keisersnitt, og nå venter jeg gutt så blir spennende å se når han kommer [;)]

Jeg har en gutt og fikk 3 dager før termin.[:)]

min gutt kom 4 uker før termin, jenta kom 3 dager etter termin

jeg har en jente og hun er født 2 dager på overtid..

Min mor har 2 jenter en 2 dager over tiden og en 5 dager over tiden

Har fått gutt 11 dager over termin, jente ble tatt to dager over termin (hadde sikkert ligget der lengre) og sistemann ble tatt 3 uker før termin.
Min mor gikk med tvillinger og spontan aborterte den ene tvillingen ca 5 mnd på vei, den andre kom på termin. Både min bror og jeg skulle ha vært født 16august men kom 8 september, med to års mellomrom!
Ca 3 uker på overtid med oss begge!

Fikk gutt ca 8 dager før termin.

1 gutt fekk jeg på termin dagen.
2 gutt fikk jeg 11 dager før.

Jeg fikk datteren min en uke over termin.
Svigerinna mi fikk sønnen sin 4 dager før termin, og fikk datteren sin 3 dager etter termin (idag faktisk..).

Så jeg har inntrykk av at det er motsatt. At jentene holder seg lengst i hiet, mens guttene vil ut å se verden!

Sønnen min kom 10 dager før termin, eldste jenta mi kom dagen før termin og vesla kom 4 dager på overtid.[:)]

Jeg har en veninne som dette stemte veeeldig for[:D]
Gutt kom 11 dager på overtid og jente kom 5 uker før tiden[:D]
Gutt var 3000g og 49 cm
jente var 2600g og 47 cm

Ikke så stor forskjell med tanke på at det da nesten var 7 uker dif på de to......

Min sønn kom på termin dagen. Min datter kom 5 uker før termin.

Back
Topp