bondekone
Forumet er livet
Guttungen her startet med vannkopper om tirsdagen i påsken. Etter søndagen har vi ikke sett noen nye vannkopper komme, men gutten slitter med at han er veldig sår en plass på kroppen. Så ringte legevakta for å høre med de hva de mente om dette. Ho som tok tlf sier det at en ikke var ferdig med vannkopper før etter ca 14 dager så en skulle da være hjemme i 14 dager fra skole eller barnehage. Jeg trodde at så langt alt var inntørket så kunne en sende i barnehage og skole.
Er det jeg som har hørt feil i forhold til det med inntørkning og ho pleieren på legevakta har rett?
er så redd for at gutten ska gå enda mer glipp av skolen siden han har vært hjemme nesten helle tiden mellom vinterferien og påskeferien pga sykdom.
Så vi sendte ham på skolen idag siden vi ikke hadde sett noen nye og alt var inntørket
Er det jeg som har hørt feil i forhold til det med inntørkning og ho pleieren på legevakta har rett?
er så redd for at gutten ska gå enda mer glipp av skolen siden han har vært hjemme nesten helle tiden mellom vinterferien og påskeferien pga sykdom.
Så vi sendte ham på skolen idag siden vi ikke hadde sett noen nye og alt var inntørket