Stemmer det.......

lykkebo

Forelsket i forumet
at de ikke gjør noe for å stoppe en fødsel om det er før uke 23????

Det må de vel gjøre! ...men har hørt at de ikke gjør så mye for å redde babyer som blir født før uke 23-24...

stoppe prøver dei så klart, men dei gjør ikkje noe for å redde babyen om den ikkje virker veldig sterk i den tiden om babyen skulle bli født så tidlig.

Tror nok helt sikkert at de prøver å stoppe så lenge det ikke er for sent, men de kan velge selv om de vil prøve å redde babyen eller ikke. Tror det er først fra uke 25 eller 26 de må prøve å redde babyen.

Jeg fikk beskjed av jordmor at dersom jeg kjente antydning til at noe holdt på å skje før uke 24, kunne jeg bare glemme å kontakte fødeavd... Hun sa vertfall at jeg måtte være over uke 24 for at de kunne gjøre noe som helst, og var jeg over uke 24 skulle jeg ringe direkte til føden, ikke legevakten..

Sitter fortsatt her med masse små vonde kynnere og mens smerter.
Gru gleder meg til sjekk i mårra.emoticon

Aww, skjønner godt at du grugleder deg! Bare slapp masse av i dag og ligg mest mulig. Få mannen til å ta seg av alle de andre tingene så kan du ligge å bli bedre!

Muffen23 skrev:
Jeg fikk beskjed av jordmor at dersom jeg kjente antydning til at noe holdt på å skje før uke 24, kunne jeg bare glemme å kontakte fødeavd... Hun sa vertfall at jeg måtte være over uke 24 for at de kunne gjøre noe som helst, og var jeg over uke 24 skulle jeg ringe direkte til føden, ikke legevakten..

helt seriøst? nei ikkje hør på det.. vet om folk som har vært inne å stoppet fødsel i uke 22 så stemmer overhodet ikkje.. men dei redder ikkje babyer som er født før uke 24

Et problem knocked up. Maen e offshore,men takk for tipset
Det går nok fint i morgen,men klare ikke helt roe nervene før de har sjekket det opp.
Glad for å bli tatt alvorlig.  Må jo innrømme jeg hva litt redd i går når kynnerene var vonde og kom med ca 10min mellom rom i 3 timer

~knocked up~ skrev:

Muffen23 skrev:

helt seriøst? nei ikkje hør på det.. vet om folk som har vært inne å stoppet fødsel i uke 22 så stemmer overhodet ikkje.. men dei redder ikkje babyer som er født før uke 24

Ja ho sa at da ikke var vits i å ringa føden før eg var passert uke 24, de kom ikkje te å ta i mot meg der før etter 24.. Da e her i Stavanger då! Kun fastlege eller legevakt eg sku kontakta før uke 24

Muffen23 skrev:

~knocked up~ skrev:

Muffen23 skrev:

Ja ho sa at da ikke var vits i å ringa føden før eg var passert uke 24, de kom ikkje te å ta i mot meg der før etter 24.. Da e her i Stavanger då! Kun fastlege eller legevakt eg sku kontakta før uke 24

gu for en teit beskjed å gi!! hadde ikkje hørt på den.. eg hadde ringt uansett.. men krysse no fingrane for at ingen av ungene vil ut før tio:)

~knocked up~ skrev:

Muffen23 skrev:

~knocked up~ skrev:

Muffen23 skrev:

gu for en teit beskjed å gi!! hadde ikkje hørt på den.. eg hadde ringt uansett.. men krysse no fingrane for at ingen av ungene vil ut før tio:)

Ja krysse fingrane for da :) ;)

Tror ikke det stemmer...

Men Mini ble fødselen stanset 2 ganger med medikamenter, og da var jeg i uke 33 og 34...

Back
Topp