Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tar ingen foreløpig, fordi jeg tør ikke før jeg har fått snakket med legen og jordmoren. Skal bestille time i neste uke, og gleder meg noe vilt! :) Har ennå ikke fått problem, og håper inderlig at alt er i orden med meg og den lille i magen :)Budeio skrev:
Jeg tar ingen foreløpig, fordi jeg tør ikke før jeg har fått snakket med legen og jordmoren. Skal bestille time i neste uke, og gleder meg noe vilt! :) Har ennå ikke fått problem, og håper inderlig at alt er i orden med meg og den lille i magen :)Budeio skrev:
Ja, sant, FrustrertFrøken og Mamma87 :) Jeg stresser ikke med noe sånt, så jeg får se om jeg får tak i det på apoteket i neste uke :) Er det noe mer enn bare folat/folsyre?Budeio skrev:
Ja, sant, FrustrertFrøken og Mamma87 :) Jeg stresser ikke med noe sånt, så jeg får se om jeg får tak i det på apoteket i neste uke :) Er det noe mer enn bare folat/folsyre?Budeio skrev:
Plonk skrev:
Kanskje du burde google folsyre og graviditet.. så ser du hvor viktig det er.. Det er også stilt spørsmål om folsyre er med på å minske andre "skader".. Selv om det kan gå bra..er det jo ingen vits å la være. Det er anbefalt å ta det en periode før man blir gravid, så kroppen har opparbeidet lager.. men bør tas fra den dagen man finner det ut og frem til uke 16.. :)