søta mi Elsker forumet 1 Mar 2007 #1 http://www.agderposten.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070301/LOKAL8/103010103/1021/ABONNEMENT
P Pijah Forumet er livet 1 Mar 2007 #4 Hahaha! Er mye rart som tenner folk altså, men SNØMÅKING??????!!?? Ikke for min del i hvert fall.. hihihihi..
Hahaha! Er mye rart som tenner folk altså, men SNØMÅKING??????!!?? Ikke for min del i hvert fall.. hihihihi..
søta mi Elsker forumet 1 Mar 2007 #5 [:D][:D] ikke litt engang?? Tenk dere mannen deres står der å skuffer snø for harde livet.. Musklene hans spenner seg for alt dem har.. [:D][:D]
[:D][:D] ikke litt engang?? Tenk dere mannen deres står der å skuffer snø for harde livet.. Musklene hans spenner seg for alt dem har.. [:D][:D]
FrøkenM Forumet er livet 1 Mar 2007 #6 hehe nei ikke helt...Men må jo si jeg tenner litt mer på en mann som jobber enn en som sitter som en slappfisk i sofaen med potetgull da [:D][:D]
hehe nei ikke helt...Men må jo si jeg tenner litt mer på en mann som jobber enn en som sitter som en slappfisk i sofaen med potetgull da [:D][:D]
H Helene... Forumet er livet 1 Mar 2007 #8 ORIGINAL: Mille84 eeeh...nei..tror ikke det nei[:D] Hehe... [:D]
mb Gift med forumet 1 Mar 2007 #9 Tja er aldri å forakte å se en mann som tar litt i....[:D] Men om snømåkingen er det som er mest pirrende er vel litt usikkert
Tja er aldri å forakte å se en mann som tar litt i....[:D] Men om snømåkingen er det som er mest pirrende er vel litt usikkert
2 jenter 1 spire Forumet er livet 1 Mar 2007 #10 Hi hi kan ikke si jeg har merket så mye til det. Gosser meg i vinduet ,tenker gla jeg slipper hi hi