Stemme på meg? :)

HeltPåTur

Elsker forumet
http://www.babyverden.no/sider/Stem-pa-din-favoritt-i-forumkonkurransen/Derfor-elsker-jeg-mitt-barn/

Har dere tid og anledning til å lese mitt innlegg, og føler for å stemme på det, har dere lov til det :)

Om ikkje linken skulle være riktig, ligger innlegget mitt inn under «Derfor elsker jeg barnet mitt» :)
 
Da har jeg stemt.  En utrolig rørende historie. 
 
Å herlighet, nå sitter jeg her og snufser!!

Så rørende, og så det bildet av nybakt pappa nederst, finnes det noe vakrere? Da kom tårene i øyekroken her ja...

Og jeg syns virkelig det er forkastelig at dere måtte gå gjennom slik behandling altså. Gravid er gravid, enten man er tenåring, "perfekt" 32 år eller nærmer seg 50. Det er helt enkelt aldri greit å behandle folk sånn bare fordi man selv ikke kunne tenke seg å være gravid i den alderen den andre er. Det er jo DEN ANDRE som går gravid, ikke en selv, og det eneste riktige er å støtte dem det gjelder.

 
Mange tusen takk begge to!emoticon
Da har jeg endelig tid til å titte innom forumet igjen, da eksamen er overstått og jeg er overlykkelig!! For det første fikk jeg B i pedagogikk muntlig(!!), og jeg ser nå at det ser nesten ut som om jeg kan gå av med seieren i forumskonkurransen!emoticon skal ikke ta gleden helt på forskudd, men det ser veldig lovende ut!^.^

Undrende85: Ja, var det ikke et nydelig bilde vel? Jeg virkelig elsker det nydelige bildet av mine to kjære!=) og nei, det er veldig rett som du sier.. ingen, absolutt INGEN burde oppleve at ens eget barn er så uønsket som det vi opplevde. Å vente barn skal være en fin ting, og en positiv ting. Det er ens egen kropp og liv, samme hvor ung man er. Og det er ingen andre enn en selv som vet hva som er best for en selv. Jeg forstår at det må være litt fortvilende for foreldre at barna får barn når de selv er «barn», og at de blir urolige for hvordan det skal gå videre. Man ønsker jo sine egne barn kun det aller beste. MEN så finnes det mange måter å snakke til andre på, og det er mulig å samtale og reflektere over noe sammen, i stede for å pålegge noen å ta et så stort valg som det å ta abort.. Det var rett og slett helt grusomt den perioden det stod på, og som jeg skrev sitter det fortsatt godt i. Hadde det ikke gjort det, hadde det ikke hatt noen hensikt å skrive innlegget i konkurransen heller. Det ser ut til at mange har lest innlegget mitt (noe jeg er veldig glad for) og forhåpentligvis kan det være en historie til ettertanke for dem som ikke har opplevd noe liknende selv... =)

 
Back
Topp