Stemetil (5mg)

Alderrabalder

Elsker forumet
August 2018
Hei
Noen som har testet disse?
Brukt litt afripan mot kvalme siste ukene, men føler ikke det hjalp.

Oi, hvorfor har du fått det? Er ikke det et antipsykotikum? [emoji28]

Oi, hvorfor har du fått det? Er ikke det et antipsykotikum? [emoji28]

Ja, det var det jeg og leste, men legen gav det til meg da jeg e kvalmen hele dagen utenom natten, Om natten sovner jeg ikke før tidligst 02 og da har jeg så mye energi.
da sa han at jeg hadde jo afrpan, men jeg sa at det måtte jo gå 6t mellom hver tablett og det var lite effektivt.
Så da fikk jeg resept på disse, men er nå plutselig skeptisk..
men legen er dyktig, er jo spesialist, men leste og det med at det er mer et antipsykotikum...hmm

Vært borte i det i jobben, men kjenner også flere som har fått det forskrevet mot kvalme med god virkning :)

Ja, det var det jeg og leste, men legen gav det til meg da jeg e kvalmen hele dagen utenom natten, Om natten sovner jeg ikke før tidligst 02 og da har jeg så mye energi.
da sa han at jeg hadde jo afrpan, men jeg sa at det måtte jo gå 6t mellom hver tablett og det var lite effektivt.
Så da fikk jeg resept på disse, men er nå plutselig skeptisk..
men legen er dyktig, er jo spesialist, men leste og det med at det er mer et antipsykotikum...hmm

Han vet helt sikkert hva han gjør! :)

Hei
Noen som har testet disse?
Brukt litt afripan mot kvalme siste ukene, men føler ikke det hjalp.
Mannen min (som er lege) seier at Stemetil i så lav dose er beregnet for behandling mot kvalme, i England er Stemetil ganske vanlig å bruke ved svangerskapskvalme. Det finnast ein del vitenskaplige studier på engelsk om du søker på stemetil og hyperemesis :happy8

Har fått Stemetil i to svangerskap, eneste som hjalp. Flere antipsykotika som også virker kvalmestillende. Lav dose da, prøvde andre typer før jeg fikk Stemetil.

Back
Topp