Stelton kaffekanne

3barnsmor*30

Forumet er livet
Vi hadde besøk på søndagen, og da serverte jeg kaffe.
I dag, nå nettopp, oppdaget jeg at den lille resten i kaffekanna ikke var helt ut enda... og den var fortsatt lunken!!!!
Så ingen tvil om at kanna holder bra på varmen i hvertfall!!!

Det må være med skrukorken?

Men det er jo supert uannsett! [:D]

utrolig [:D] Hos meg blir kaffen fort kald, men så har jeg rema 1000 kanne da [&:] Skulle kanskje kjøpt en ny hehe.

steltonkanna vår er også suuuper!!!

Jeg ble også overrasket over den kanna en gang, da det fortsatt var lunk i vannet etter laaaang tid[:)] Kvalitet!

ORIGINAL: Kaizer

Det må være med skrukorken?

Men det er jo supert uannsett! [:D]

nei... ikke skrukorken.. den bruker jeg aldri.

Er de dyre? og hvor får jeg kjøpt sånn kanne?

ja vil vel si det..
tror den i rustfritt stål koster rundt 1000kr..
vet de har de andre i plast i forskjellige farger på tilbud på jernia her nå.. til 500kr.. så den koster nok litt mer..
tror jeg kjøpte min på tilbud til 600kr på taxfree for noen år siden..

Oi 1000 kr litt i det dyreste laget for meg... Lager bare kaffe når jeg har besøk så ikke nødvendig med så dyr kanne.. Men er bra det er god kvalitet da, siden den koster litt..

ORIGINAL: Otto

Oi 1000 kr litt i det dyreste laget for meg... Lager bare kaffe når jeg har besøk så ikke nødvendig med så dyr kanne.. Men er bra det er god kvalitet da, siden den koster litt..

Vil du ha den billigst mulig kan du melde deg inn i Bokkubbens Barn, Bokklubben Nye Bøker eller Bokklubben Fakta for da kan du velge å få gavekort på 750,- til bruk på bøker eller utstyr i velkomstgave. Så bruker du 499,- av det til å kjøpe Steltonkanna på www.bokklubbene.no [:)]

Imponerende... hehe

I granskauen!
Imponerende

og her bruker vi ikke vår mere,etter at vi fikk fancymaskina.. men får bruke den til tevann kanskje?

ORIGINAL: *blomsterpia*

ORIGINAL: Otto

Vil du ha den billigst mulig kan du melde deg inn i Bokkubbens Barn, Bokklubben Nye Bøker eller Bokklubben Fakta for da kan du velge å få gavekort på 750,- til bruk på bøker eller utstyr i velkomstgave. Så bruker du 499,- av det til å kjøpe Steltonkanna på www.bokklubbene.no [:)]

Takk for tipset [:D]

Oj, det var noe annet enn eva solo kaffekanna vår hvor kaffien er kald etter noen timer [&:]

Kanskje vi får ønske oss en Stelton-kanne!

Back
Topp