Stellevesker

BIBBI3

Forumet er livet
Var og så på forskjellige stellevesker i helga.. Er jo så utrolig mange forskjellige, samt stor forskjell i pris på dette.
Noen som har kjøpt, eller vet hva de skal kjøpe? [:)]

ORIGINAL: xcrazyx

fannt ingen spess stelleveske jeg likte og alle var jo så sinnsykt dyre..
kjøte heller en liten sekk som kan brukes som barnehagesekk når den tid kommer jeg....kosta 60,-

Smart! Er jo mange løsninger [:D]

d r mange som får med seg stellevesker når man kjøper vogn!
Jeg kjøpte Basson Baby vogn og fikk en ganske kurant stelleveske med på kjøpet[:)]

Kjøpte ei på tilbud i helga jeg.. Helt enkel mørk blå i mykt stoff og avtagbar stelleunderlag. Et stort rom inni og plass til flaske på begge sidene.
Regner med det vil holde, og skulle jeg ha behov for ei som er hard ved lengre reiser, så har jeg ei stor sminkeveske i Samsonite som får duge. [;)]

Jeg kjøpte ei stelleveske på barnesikringen i Trondheim,den var på tilbud ca.400 kr. Den hadde alt,denhadde til og med teremo rom for å holde flaska kald eller varm.

ORIGINAL: lillellita

d r mange som får med seg stellevesker når man kjøper vogn!
Jeg kjøpte Basson Baby vogn og fikk en ganske kurant stelleveske med på kjøpet[:)]

Ja, det er ikke dumt. Jeg kjøpte vogna mi brukt og hun som solgte den brukte fremseles stelleveska si..

ORIGINAL: tamiya

Jeg kjøpte ei stelleveske på barnesikringen i Trondheim,den var på tilbud ca.400 kr. Den hadde alt,denhadde til og med teremo rom for å holde flaska kald eller varm.

Meget smart med slik termorom. Venninna mi sa jeg skulle få en sånn termoholder (som kan kjøpes utenom) av henne da hun ikke bruker sin lengre.

ja det er ganske hendig med termorom.Jeg hadde en beholder ved siden av til den første jenta mi.

Jeg har kjøpt den steleveska fra BabyBjørn som er i hardt materiale med forskjellige bur, men veninna mi sier jeg bør bytte den inn. hun har den samme, men var ikke fornøyd. Men vi er forskjellige, så kanskje jeg liker den allikevel?
Fikk bror min til å kjøpe den til med på happyland på svenskegrensa.

ORIGINAL: sol77

Jeg har kjøpt den steleveska fra BabyBjørn som er i hardt materiale med forskjellige bur, men veninna mi sier jeg bør bytte den inn. hun har den samme, men var ikke fornøyd. Men vi er forskjellige, så kanskje jeg liker den allikevel?
Fikk bror min til å kjøpe den til med på happyland på svenskegrensa.

Den har jeg sett på selv.. Ble veldig fristet, men veldig dyr så jeg lot være.

hva slags stellebag tror dere passer til quinny freestyle 3xl comfort?

det var vist ikke veske som var laget spess til den vogna...men skal finne en som matcher på fargen da...

drømte om vogna inatt jeg...

jeg drømmer også om at jeg er gravid...
går å brifer med magen
å har sex med masse rare folk...hehe
sexmangel kanskje

ORIGINAL: xcrazyx

bagynner å bli noen måneder siden sist...

samme her...

Lisbeth83: Det finnes stellevesker som hører til Quinnyvogna, men de må importeres fra utlandet (som førøvrig går veldig greit!). Jeg har samme vogn som du, og skal enten ha en Skip Hop dash eller en OTH-stelleveske....De er kjempefine på vogna!! [:D]

ORIGINAL: Spruddle

Lisbeth83: Det finnes stellevesker som hører til Quinnyvogna, men de må importeres fra utlandet (som førøvrig går veldig greit!). Jeg har samme vogn som du, og skal enten ha en Skip Hop dash eller en OTH-stelleveske....De er kjempefine på vogna!! [:D]

hvor kan jeg finn de da???

Back
Topp