Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvilken stelleveske skal dere ha? Dette blir tredje og siste baby så ønsker ikke noen kjempe dyr veske. Noen som har noen gode forslag til greie stellevesker som ikke er for dyre?
Vi fikk med den som tilhørte simovogna vi kjøpte, og synes den er veldig grei. Men spørs litt hva slags stelleveske du er på utkikk etter da, er veldig mange forskjellige.
Forslaget mitt er veldig alternativt og annerledes. Mamma strikka en som hun tova. Den er kjempefin! Billig å lage også, for hun brukte Rema 1000 garn. Hvis du googler, og er flink til å strikke, evt kjenner noen som kan, så var det et godt alternativ. Sønnen min på to ligger fortsatt på det om vi skifter bleie borte, eller utendørs. Det er fire lommer på den, og på disse kan du sette knapper, på den måte kan du ha med andre ting også
Vi har stelleveske fra armani( mannen ville ha en vi begge kunne bruke) så har den fra storebror å kommer til å bruke den nå til prinsessen også! Kanskje jeg kjøper meg en ny i smug litt mer feminin
Jeg har også en fra Skip hop. Nå er det tredjemann jeg skal ha den til, så sånn sett har den ikke vært så dyr. Den er veldig solid og ingenting har revnet e.l. Jeg bestilte min på freshmilk.se. Mulig den er enda billigere fra USA. Men sjekk porto og evt toll. Tollen kan sjekke på toll.no
har emmaljunga exclusive i sort skinn som jeg fikk/fikk låne av ei venninne jeg hadde tenkt å kjøpe den også, da jeg er litt småfrelst i emmaljunga kan finne dem billige og fint brukte også
Har denne etter andremann http://lekmer.no/barn-og-baby/barne...veske-hobo-black-hot-pink-lining#.UYV-bjE4XIU
Kjøpte den på tilbud, så ga ikke så mye for den da, ser jo at den ikke er super billig nå, i tillegg har vi en Simo-stelleveske etter førstemann, jeg liker oioi vesken best, mens min kjære foretrekker den andre (kan jo ha noe med at den er rosa inni å gjøre).