Stellevesker fra Ju-ju-be???

Nephertiti

Blir kjent med forumet
Er det noen som har erfaring med stellevesker fra Ju-ju-be? Jeg lurer på å kjøpe en, men er veldig usikker på hvilken type og størrelse jeg trenger?? Satser på å bruke tøybleier, så regner med at de kanskje tar litt ekstra plass...
Noen som har erfaring med noen av typene??

Aldri hørt om det... dette må googles ;)

Me like!!! Sånn vil eg ha :)

Jeg har akkuratkjøpt JujuBeTween og tror jeg kommer til å bli veldig fornøyd med den.. BeTween er ikke den største stelleveska, mne for min del var det akkurat det jeg var ute etter! Om du googler Jujube så kan du finne flere youtube-videoer der du ser hvilke størrelser veskene har.. Det hjalp meg når jeg skulle bestille :)

Bare et lite tips- sjekk ut ebay- der lå de til ca halv pris! :)
Kursen er jo kjempelav nå, bare 5,8. :) :) :)

Takk skal dere ha!! Jeg synes også at Ju-ju-between er veldig fin, men jeg er litt redd den blir for liten... så da var spørsmålet hva som blir for stort!! skulle ønske de fantes i butikk, så jeg kunne fått se på de!! :)Ebay skal definitivt sjekkes ut!!

Nephertiti skrev:
Takk skal dere ha!! Jeg synes også at Ju-ju-between er veldig fin, men jeg er litt redd den blir for liten... så da var spørsmålet hva som blir for stort!! skulle ønske de fantes i butikk, så jeg kunne fått se på de!! :)Ebay skal definitivt sjekkes ut!!

Bare husk å send melding til selger om de kan skrive "gift" utenpå og value under 200 nok :)

Men advarer; Man blir fort hekta!! ;) Har køpt 3 par sko og 4 sett med hairextensions...
Og hva kostet det, joda 700,- inkludert frakt :D :D :D

Back
Topp