Stelleveske???

Eca

Betatt av forumet
Hei

Noen som har erfaring med stellevesker, hva som er bra og ikke? Gjerne harde kontra de myke osv. Ettersom Quinny ikke har egen må man nesten finne en annen type!

E

Vet du om det er den som heter Dynamic du har?

Den er mørk blå med noen hvite striper. Ser at den vant en test i Gravid for en stund siden. TAKk for rådet da.

E

Til nr. 1 hadde jeg stellevesken til emmaljunga. Den er myk. Var helt ok.
Til nr. to hadde jeg rett og slett en sekk som kunne henges på styret. Hadde da en teutonia-sekk som hørte til vogna. Må innrømme at jeg syntes sekken var mer praktisk enn stellevesken.
Den er lettere å bære, og inni sekken hadde jeg alt jeg trengte... alt fra stellematte, salver, ekstra smokk, ekstra skift osv. Venter nå nr. 3 og sverger til en sekk istedefor en diger stelleveske.
Men det er et personlig valg. Lykke til med valg av stelleveske/sekk!

quinny har jo stelleveske/ransel
jeg har reflex sin stelleveske..
syns de harde ser så klumpete ut[8D]

Så vidt jeg vet har bare Quinny denne sekken og den har jeg ikke lyst på fordi jeg synes den blir for stor. På Babyverden sa de at de ikke hadde veske bare sekk. Men har de veske likevell skal jeg se på den! Noen som vet?

E

Da fant jeg ut at også Quinny har en stelle veske, den koster 599,-.

E

Jeg har egentlig Ikkje noen spesiell erfaring med det, Men vi kjøpte for bare noen dager siden....
Vi kjøpte en som heter noe lignende som Basson Baby....
Det fulgte med en syellematte med den, Og den kostet 599 Kroner, Og den passet såh kjempegodt til SIMO vogna vår... [:D]

Hei!

Har ingen erfaring med stellevesker, men har tittet litt.
Heller litt mot en ryggsekk-type.

Jeg og har Quinny- jeg kjøpte Samsonite sin "babyreiseveske"- veldig fin og passer fint på Quinnyen. [:)]

Vet iallefall at jeg skal ha OTH ( one tree hill) sin stelleveske. Den koster 599-, Har hørt masse bra om den og er den greieste jeg har funnet til nåDen harde til BabyBjørn er også bra, men er ikke så glad i de harde veskene.

Jeg fant den på babyshop. Den er visst egentlig beregnet på en annen av Quinny sine vogner men den passet også fint til Freestylen.

Snakket med ei venninne som driver baby butikk og hun sa at minstekravet til en stelle veske var at den hadde en liten stelle matte med!

KLÆM

Vi fikk se en stelleveske som hørte til Quinney-vognen! Men den var dyr og mye mindre smart enn de andre stelleveskene, så vi kjøpte en annen.

Gir meg ikke helt på denne linken.

Samsonite "babyreiseveske" hva koster den? og følger det med en matte til å skifte på i den?

Hilsen meg

Fant en link her med noen litt morsomme stellevesker og div reisevesker!

www.going.no

hilsen meg

ORIGINAL: Bente 24

Hva er fordeler og ulemper med stelleveske?!

Nå er ikke jeg veldig erfaren da som førstegangs, men snakket som sakt med ei venninne som driver baby butikk. Hun mente at minste kravet var at den hadde en stelle matte. (for å legge barnet på når man farter rundt om og må skifte på f.eks off toaletter).

For min del betyr det litt at den ikke føles som den er i veien på vognen og at det "matcher" litt da. Synes det virker greit med endel rom inni slik at man har oversikt over hva man har med. Har sett på den harde vesken til Baby Bjørn jeg nå, den passer fint til Quinnyen og jeg har hørt mye bra om den. Dessuten er den lett å finne brukt rundt om på nettet.
Hilsen meg

Back
Topp