Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har erfaring med stellevesker, hva som er bra og ikke? Gjerne harde kontra de myke osv. Ettersom Quinny ikke har egen må man nesten finne en annen type!
Til nr. 1 hadde jeg stellevesken til emmaljunga. Den er myk. Var helt ok.
Til nr. to hadde jeg rett og slett en sekk som kunne henges på styret. Hadde da en teutonia-sekk som hørte til vogna. Må innrømme at jeg syntes sekken var mer praktisk enn stellevesken.
Den er lettere å bære, og inni sekken hadde jeg alt jeg trengte... alt fra stellematte, salver, ekstra smokk, ekstra skift osv. Venter nå nr. 3 og sverger til en sekk istedefor en diger stelleveske.
Men det er et personlig valg. Lykke til med valg av stelleveske/sekk!
Så vidt jeg vet har bare Quinny denne sekken og den har jeg ikke lyst på fordi jeg synes den blir for stor. På Babyverden sa de at de ikke hadde veske bare sekk. Men har de veske likevell skal jeg se på den! Noen som vet?
Jeg har egentlig Ikkje noen spesiell erfaring med det, Men vi kjøpte for bare noen dager siden....
Vi kjøpte en som heter noe lignende som Basson Baby....
Det fulgte med en syellematte med den, Og den kostet 599 Kroner, Og den passet såh kjempegodt til SIMO vogna vår... [:D]
Vet iallefall at jeg skal ha OTH ( one tree hill) sin stelleveske. Den koster 599-, Har hørt masse bra om den og er den greieste jeg har funnet til nåDen harde til BabyBjørn er også bra, men er ikke så glad i de harde veskene.
Nå er ikke jeg veldig erfaren da som førstegangs, men snakket som sakt med ei venninne som driver baby butikk. Hun mente at minste kravet var at den hadde en stelle matte. (for å legge barnet på når man farter rundt om og må skifte på f.eks off toaletter).
For min del betyr det litt at den ikke føles som den er i veien på vognen og at det "matcher" litt da. Synes det virker greit med endel rom inni slik at man har oversikt over hva man har med. Har sett på den harde vesken til Baby Bjørn jeg nå, den passer fint til Quinnyen og jeg har hørt mye bra om den. Dessuten er den lett å finne brukt rundt om på nettet.
Hilsen meg