Stelleveske

Eskimo

Bli kjent med forumet
Pumpkin Bumps 2025
Hei!

På leting etter tips til god stelleveske/stellesekk :D

Jeg har selv hatt stokke trailz sin stelleveske, den var helt ok, men regner med det finnes bedre alternativer med nyttige løsninger:happy:

Satt å tenkte på dette selv da jeg gjærne vil ha en stor en, så jeg kan få plass til alt til baby og mitt diabetes dilldall

Jeg endte opp med å bruke stellebagen til mannen jeg :hilarious: Den hadde perfekt utforming og størrelse!

Vi har lang fartstid på vår ryggsekk fra...... BILTEMA!
Den heter City Ryggsekk og er dritgenial :D
Vi kjøpte vår i 2018 og den ser ny ut enda og har vært gjennom 2 barn :Heartblue
Har aldri likt vesker eller bagger :)

Hadde en fra byStroom(?) for 9 år siden, og hadde fra Bugaboo sist.
Vet ikke hva vi går for nå. Noe med god plass i all fall :smiley-ashamed004

Kjøpte en eller annen stelleveske med første, men ble ikke brukt. Hadde også en liten sekk (typ liten fjellreven) vi brukte en stund som mannen kunne ta med om han skulle ut med barnet alene. Hadde heller en tøypose med bleier, klut, våtservietter og skift i den vanlige sekken min så var det lett å finne fram babyting når jeg skulle bruke det, og sekken rommet andre ting. Hadde kanskje vært mer behov om jeg hadde en flaskebaby med mer utstyr å drasse med. Men ser det er mange fine og praktiske stellesekker/vesker :)

Kikket litt nå og tenker jeg vil ha en som enkelt kan henges på vogna og enkelt tas av. Som er nøytral i fargen og kan brukes av både meg og far. Og som har stellematte inkludert. Ellers er jeg ganske åpen. Boozt hadde flere som så ålreite ut faktisk, til en grei pris.

Jeg tenkte jeg skulle prøve stellesekk denne gangen. Bestilte merke Done by deer fra jollyroom, og fikk den i posten i går. Tror jeg kommer til å være fornøyd med den altså.

Vedlegg

• IMG_1592.png
    IMG_1592.png
    1,2 MB · Visninger: 23
Jeg tenkte jeg skulle prøve stellesekk denne gangen. Bestilte merke Done by deer fra jollyroom, og fikk den i posten i går. Tror jeg kommer til å være fornøyd med den altså.
Jeg var veldig fornøyd men etter 1-2 ble glidelåsen ødelagt. Samme skjedde med svigerinnen min sin..

Jeg var veldig fornøyd men etter 1-2 ble glidelåsen ødelagt. Samme skjedde med svigerinnen min sin..
Jeg leste noen kommentarer om flere som opplevde at glidelåsen ble ødelagt. Så jeg får bare være obs på det og håpe den holder så lenge som mulig :p

Back
Topp