Stelleveske

Iren85

Elsker forumet
Oktoberlykke 2019
Hvilke stelleveske har dere?
Jeg har tenkt på day et sin, noen som har erfaring med den?

 
Hvilke stelleveske har dere?
Jeg har tenkt på day et sin, noen som har erfaring med den?

Den var fin! Men litt skeptisk til stellematte som sitter fast hvis man skulle få søl på den er det litt uchill hehe

Jeg er fortsatt på leting, synes det er så mye stygt og dyrt. Vil helst egentlig finne noe som både jeg og typen kunne gått med til vanlig, men som fortsatt er praktisk. Tenker å eventuelt feste vognfester på en vanlig sekk
 
Bugabo sin sekk gikk vi for. Deilig med sekk for ryggen, og like ålreit for både meg og partneren min
 
Emmaljunga sin som hører til vogna med løs reisematte, men er åpen for å bytte til sekk etterhvert.
 
Jeg prøvde vanlig stelleveske (husker ikke merket) med første, men kjente at ryggen tålte det ikke. Byttet til stellesekk fra Vidas babynest, er veldig fornøyd. Tror ikke den er til salgs der lenger, men anbefaler varmt sekk foran veske jeg ihvertfall. Kan festet til vogna også, eller legges under.
IMG_2042.jpeg
 
Hvilke stelleveske har dere?
Jeg har tenkt på day et sin, noen som har erfaring med den?

*sniker*

Jeg har denne! Kjempefin, og god plass, men hadde klart meg med en mye mindre en! :angelic:

Synes det er litt kjedelig at stellematten sitter fast, kan sjekke etterpå om det går an å ta den av. Et minus til er at veskehempa over stellematta synes jeg er litt skummel for baby kan fort dra den over hodet når baby ligger der om hen får tak i den
 
*sniker*

Jeg har denne! Kjempefin, og god plass, men hadde klart meg med en mye mindre en! :angelic:

Synes det er litt kjedelig at stellematten sitter fast, kan sjekke etterpå om det går an å ta den av. Et minus til er at veskehempa over stellematta synes jeg er litt skummel for baby kan fort dra den over hodet når baby ligger der om hen får tak i den
Takk for tilbakemelding :)
 
Back
Topp