Stelleveske

Arwen’’

Betatt av forumet
Hvilken stelleveske har dere valgt/skal dere velge og hvilke «kriterier» har dere satt?

Vi har heller gått for sekk enn veske :) elsker str, må være stor, plass til nok ting(mye utstyr når man har flaskebarn), noe mannen vil bruke og lett å ta med. Vi har fra vidas(?) Babynest og elsker den! Blir mer enn god nok plass når vi får en til nå <3

Kaster meg på denne, vi har også vidas :)
Jeg hadde lett kjøpt en fra Kaos om det ikke hadde vært for at de er så dyre.

Kriteriene jeg hadde når jeg kjøpte var at det måtte være litt lommer på innsiden så det går å organisere inni sekken. God plass til skift og bleier. Egen lomme for flasker og evt snacks :)
Måtte være såpass diskre at mannen tar den med seg uten å nøle

Jeg liker ikke sekk å har gått for Skip Hop duo signature. Veldig fornøyd så langt. Den har blitt kåret til best i test tidligere og har mange rom og lommer.

Nå har jeg ikke vært storforbruker av stelleveske tidligere å har heller brukt vanlig shopper som LV neverfull, men tenkte det var praktisk med en som kan lukkes med glidelås nå på vinteren med snø og regn, og mannen kan fint bruke den etterpå.

Jeg liker ikke sekk å har gått for Skip Hop duo signature. Veldig fornøyd så langt. Den har blitt kåret til best i test tidligere og har mange rom og lommer.

Nå har jeg ikke vært storforbruker av stelleveske tidligere å har heller brukt vanlig shopper som LV neverfull, men tenkte det var praktisk med en som kan lukkes med glidelås nå på vinteren med snø og regn, og mannen kan fint bruke den etterpå.
Samme her :) ikke noe fan av sekk jeg heller, og Skip Hop duo er utrolig praktisk og fin syntes jeg. Kommer til å bli brukt mye:Heartred

Studio Noos Stelleveske! og jeg har hatt den lenge før min første baby. søsteren kjøpte denne stellevesken og synes den var så fin, så da fikle jeg en jeg og. Er jo egentlig en totebag som du organiserer som du vil med tilleggsprodukter som stellematte og toalettmappe.

For meg er det viktig at stellevesken er fin, og at det kan være et fresht del av antrekket om jeg bærer den over skulderen. Anbefaler å ta en tott på denne. Absolutt ikke så kjent merke, og absolutt ikke det du ser for deg med en klassisk stelleveske. Så mye bedre!

https://www.ohdearbaby.no/brand/studio-noos/

Vi har Emmaljunga sin da vi bare kjøpe alt samtidig med vogna sist baby. Er ikke sånn at jeg er veldig fornøyd eller misfornøyd med den, men den duger. En del rom i den jeg ikke har behov for (eller skjønner), men får med seg alt det vi trenger.

Kan se for meg sekk er snedig, men tror det finnes så utrolig mye bra i både veske- og sekk-versjon. Glad jeg ikke skal ta det valget og bare bruke det vi har :hilarious:

Bare kjøpte med Bugaboo sin da vi kjøpte vognen, vi.
Sist mener jeg at jeg hadde en fra ByStroom eller noe? Men dette var i 2013 og 2015.
Tenker at vi får en sekk som vi allerede har dersom vi heller vil bruke det ☺️

Ingen kriterier :hilarious:

Takk for svar alle sammen :) Vi endte opp med denne fra Emmaljunga, så får vi se hvordan det blir. Valgte den fordi den har lommer utenpå med glidelås, flere rom inni, virker robust i stoffet slik at den tåler litt snø og evt regn + passe med plass:

Back
Topp