Stelleveske

Babymirakelet

Flørter med forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Noen som har noen stellevesker å anbefale og noen man bør holde seg unna? Hva bør man tenke på når man velger ut stelleveske?
 
Jeg har kjøpt skip hop duo signature stelleveske, fordi jeg så den var blitt kåret til best i test og fordi jeg likte utformingen :) har kjøpt bugaboo fox vogn, og syntes stellevesken som hører til rett og slett er utrolig upraktisk og dyr.
 
Stellesekk! :woot: Genialt å kunne ha den på ryggen! Og det er stropper til å feste på vogna også. Har en billig fra jollyroom, Bellotte heter den tror jeg. Funker gull :)
 
Vi har skip hop mainframe stellesekk, funker som bare juling. Bærte baby mye i bæretøy i begynnelsen og da var det veldig styrete å bære med seg en veske, så sekk har vært en redning for oss. Sekken bør være litt romslig, for man må ofte ha med seg en god del greier :shy:
 
Jeg kjøpte denne stellesekken i sommer og er kjempefornøyd med den! Mange gode lommer og praktisk å ha den på ryggen. Det følger med fester til å ha den hengende på vognen.
Før har jeg tidligere brukt Emmaljunga sin stelleveske fordi den fulgte med vognen. Den funker ganske ok den også, men mindre oversiktlig.
 
Jeg har tatt vare på den jeg brukte med sønnen min for 8 år siden. Den er fra Storsak, og det jeg liker med den er at den er stor, og har mange rom inni som gjør det enkelt å ha et bra system.
Den har også pose til å ha rundt flaske så den holder seg varm, og en stellematte som man bretter sammen :-)
 
Jeg skal kjøpe en brukt storksak tenkte jeg. :)
 
Har tinkafu stellesekk, god plass og praktisk :happy: bruker den til å pakke for ei helg hos besteforeldre nå, utrolig hvor mye den rommer :hilarious:
 
Vi brukte stelleveske til nr 1 og stellesekk til nr 2. Syns sekken er litt mer kronglete å henge på styret siden den henger lenger ned, men liker likevel sekken mye bedre! Veldig praktisk å kunne slenge på ryggen, og mye lettere å finne frem oppi der. Kjøpte en på jollyroom til rundt 300 kroner, den fungerer kjempebra, ser fin ut og skal brukes til minste også :happy:
 
Finnes det sekker som kan festes på vogn?
Har kroker som følger med den fra tinkafu, og sekken har lang stropp (kan brukes som veske) som jeg ofte bruker når vi skal være rask og jeg ikke gidder å hekte den på krokene :joyful:
 
Ville kjøpt en billig en for å se hva du trenger etter fødsel.
jeg kjøpte en liten og billig svart stelleveske, og den var akkurat passe når jeg ammet. Greit med alt som tar minst mulig plass. Av medisinske grunner måtte barnet begynne med flaske og erstatning etter 3 mnd og da fikk vi ikke med oss alt i stelleveska lengre. Så vi endte opp med skip hop sin med masse lommer og romslig størrelse, som passet perfekt til flaskebarnet.
Jeg hadde aldri orket å dra med meg den veska om jeg hadde ammet.

Sekk er praktisk, og det bruker jeg nå når vi ikke bruker vogn lengre når vi farter rundt. Men den er mindre oversiktlig enn bagen, og jeg hadde med vogn overalt det første året så da var en stellebag mest praktisk.
 
Jeg fikk en stelleveske fra skip hop, og syns den er veldig fin! Romslig og oversiktlig og med sånne magnet knapper, så slipper å styre med vanlige knapper. Rom til 2 flasker og med stellematte. Kjøpte også en britax organizer/koppholder brukt, som er veldig fin (har britax smile 3). Med rom til 2 kopper og rom til ting og tang i midten (tlf o.l).
 
  • Liker
Reactions: S91
Jeg har kjøpt en vanntett stellesekk fra D by Deer. Den kom i posten for en uke siden, og den virket veldig praktisk. Pen og se på er den også. Jeg skal også investere i en koppholder slik som Førstegangsgravid ❤️ Bare hørt positive ting om det.
 
Jeg fikk en stellesekk av en venninne. Har hatt bag med de to andre,men det var tungvindt å bære på skuldra med barnet på armen. Vært misunnelig på hennes sekk pg nå er den min. Gleder meg til å ta den i bruk :D :D
 
Back
Topp