Stelleveske?

Jeg har fått en sort kjempe fin, romslig stelleveske med mange kjekke rom. Jeg aner bare ikke hvordan jeg skal få "festet" den til vogna :bag: Den jeg hadde sist hadde trykk knapper på skulderstroppen slik at den hang trygt og godt uten å flytte på seg. :rolleyes:

Så mye mulig den ender opp som reiseveske - og at jeg kjøper en som "hører" til vogna. :angelic:

Hvis ikke noen vet om noe glupe løsninger? :anyone

Jeg har fått en sort kjempe fin, romslig stelleveske med mange kjekke rom. Jeg aner bare ikke hvordan jeg skal få "festet" den til vogna :bag: Den jeg hadde sist hadde trykk knapper på skulderstroppen slik at den hang trygt og godt uten å flytte på seg. :rolleyes:

Så mye mulig den ender opp som reiseveske - og at jeg kjøper en som "hører" til vogna. :angelic:

Du kan kjøpe fester til stelleveske på vogn
https://www.mimmis.no/tinkafu-vognk...k&utm_term=Tinkafu+Vognkrok+med+skinn,+Cognac
Eller noe i den duren

Skal dere ha stelleveske? Eller bare bruke en gammel stor veske? Hva er best?
Du kan helt fint bruke en vanlig veske, eller kjøpe en billig stelleveske. Så lenge du får plass til alt du trenger på tur i en vanlig veske så må det ikke være stelleveske, men lurt men en veske som har mange lommer eller romfordeler ;)

Vi har stellesekk da jeg likte det best mtp vognen vi har til storebror nå, samt at det var veldig praktisk på tur :)

Du kan kjøpe fester til stelleveske på vogn
https://www.mimmis.no/tinkafu-vognkrok-med-skinn-cognac?kk=a4c62ee-171233495b1-8a17a&gclid=CjwKCAiAl4WABhAJEiwATUnEF8wCvnuM0r-DbGG1SbuQntxiyZJZijbFtJPH5kVB8DZWRNZpIrxLnxoCH_EQAvD_BwE&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Tinkafu Vognkrok med skinn, Cognac
Eller noe i den duren

Du kan helt fint bruke en vanlig veske, eller kjøpe en billig stelleveske. Så lenge du får plass til alt du trenger på tur i en vanlig veske så må det ikke være stelleveske, men lurt men en veske som har mange lommer eller romfordeler ;)

Vi har stellesekk da jeg likte det best mtp vognen vi har til storebror nå, samt at det var veldig praktisk på tur :)

Sweet! Tusen takk, blir nok slike ja! :smiley-bounce012

Vi har kjøpt den her :joyful:

Vedlegg

• Screenshot_20210116_011946_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20210116_011946_com.android.chrome.jpg
    18,2 KB · Visninger: 27
Vi har kjøpt denne, eller vi får den av svigermor :rolleyes: Bare i grå, passer til vognen vi har kjøpt :)

Screenshot_20210116_091328_com.android.chrome.jpg

Finnes kroker til å feste på vogna. Kanskje det kunne vært noe. Husker jeg brukte det sist :) https://www.tinkafu.no/produkt/krok...REBQIbREOB3TOhQW3MLSITwo6rf16D7xoCjRAQAvD_BwE

Jeg har kjøpt stellesekk :joyful:
Vis vedlegget 346246
Skulle akkurat til å anbefale sekk i stedet for veske/bag. Eg har hatt mange forskjellige varianter (arva litt så fekk prøvd meg fram. Og komt fram til at sekk e mest praktisk. Eg hate å dunke beina i ting og ein stellebag som henger på vogna dingle garantert i veien når ein skal gå, då er alternativet å legge den under vogna og heile handlekorga er opptatt :-p så sekk som ein kan henge på vogna om ein føler for det eller ta på ryggen e heilt perfekt for mitt bruk. Og lettere å frakte med seg når ein ikkje har vogn, stellebag gnage på skuldera og dingle litt i veien når ein skal bære baby i tillegg... :-)

Har også kjøpt Tinkabag organizer frå Tinkafu, tenkte det kunne vere greit med ei mindre stelleveske/vognveske for når vi ikkje har bruk for å ta med oss alt mulig på trilletur, bytur o.l :happy:

Vi har stellesekk :) Synes det er mest praktisk, og mannen er mye mer med på å bære den enn noe veske :hilarious:
Tror det blir ekstra bra nå når det skal pakkes til storebror og lillebror :)

Sekkene fra Kaos er skikkelig fine og smarte! Hadde det med nr 1 og kommer til å bruke samme denne gangen

Hvordan er den å lukke mens den henger på vognen? Vi hadd en sekk med glidlås til storesøster, men den var vanskelig å lukke mens den han på vognen, så er fristet til å bytte den ut. Trengte liksom tre hender for å få det til...

Oj, denne så bra og praktisk ut! :happy:
Har brukt den som valpesekk nå i noen måneder og den er genial :hilarious: Lurer på om lillegutt skal få en ny for jeg tror jeg trenger to :hilarious:

Back
Topp