Lillejordbær
Flørter med forumet
Skal dere ha stelleveske? Eller bare bruke en gammel stor veske? Hva er best?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den jeg hadde sist hadde trykk knapper på skulderstroppen slik at den hang trygt og godt uten å flytte på seg. 

Du kan kjøpe fester til stelleveske på vognJeg har fått en sort kjempe fin, romslig stelleveske med mange kjekke rom. Jeg aner bare ikke hvordan jeg skal få "festet" den til vognaDen jeg hadde sist hadde trykk knapper på skulderstroppen slik at den hang trygt og godt uten å flytte på seg.
Så mye mulig den ender opp som reiseveske - og at jeg kjøper en som "hører" til vogna.
Hvis ikke noen vet om noe glupe løsninger?![]()
Du kan helt fint bruke en vanlig veske, eller kjøpe en billig stelleveske. Så lenge du får plass til alt du trenger på tur i en vanlig veske så må det ikke være stelleveske, men lurt men en veske som har mange lommer eller romfordelerSkal dere ha stelleveske? Eller bare bruke en gammel stor veske? Hva er best?
Du kan kjøpe fester til stelleveske på vogn
https://www.mimmis.no/tinkafu-vognkrok-med-skinn-cognac?kk=a4c62ee-171233495b1-8a17a&gclid=CjwKCAiAl4WABhAJEiwATUnEF8wCvnuM0r-DbGG1SbuQntxiyZJZijbFtJPH5kVB8DZWRNZpIrxLnxoCH_EQAvD_BwE&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Tinkafu Vognkrok med skinn, Cognac
Eller noe i den duren
Du kan helt fint bruke en vanlig veske, eller kjøpe en billig stelleveske. Så lenge du får plass til alt du trenger på tur i en vanlig veske så må det ikke være stelleveske, men lurt men en veske som har mange lommer eller romfordeler
Vi har stellesekk da jeg likte det best mtp vognen vi har til storebror nå, samt at det var veldig praktisk på tur![]()

Finnes kroker til å feste på vogna. Kanskje det kunne vært noe. Husker jeg brukte det sistJeg har fått en sort kjempe fin, romslig stelleveske med mange kjekke rom. Jeg aner bare ikke hvordan jeg skal få "festet" den til vognaDen jeg hadde sist hadde trykk knapper på skulderstroppen slik at den hang trygt og godt uten å flytte på seg.
Så mye mulig den ender opp som reiseveske - og at jeg kjøper en som "hører" til vogna.
Hvis ikke noen vet om noe glupe løsninger?![]()
Skulle akkurat til å anbefale sekk i stedet for veske/bag. Eg har hatt mange forskjellige varianter (arva litt så fekk prøvd meg fram. Og komt fram til at sekk e mest praktisk. Eg hate å dunke beina i ting og ein stellebag som henger på vogna dingle garantert i veien når ein skal gå, då er alternativet å legge den under vogna og heile handlekorga er opptatt
Kun 200 kr! AliExpress er gull 
Sekkene fra Kaos er skikkelig fine og smarte! Hadde det med nr 1 og kommer til å bruke samme denne gangen

Har brukt den som valpesekk nå i noen måneder og den er genialOj, denne så bra og praktisk ut!![]()
Lurer på om lillegutt skal få en ny for jeg tror jeg trenger to