Stelleveske

Verdande

Elsker forumet
Har dere bestemt dere for hvilken stelleveske dere skal ha? Hvorfor falt valget på akkurat den?

Jeg ønsker meg en stelleveske det er lett å holde orden i. Har sett på bugaboo (mest pga den matcher vogna) og skip hop duo signature. Noen som har erfaring med disse?:)

Vurderer Kaos stellesekk. Ønsker å bruke bæresjal/sele mest mulig og da er det greit med en sekk på ryggen, men som også kan henges på vogna når den er i bruk.
Forrige gang fant jeg aldri en perfekt stellebag og endte opp med å bruke en vanlig stor veske fra hm.

Jeg har Kaos stellesekk fra første. Elsket den, så blir brukt nå også. Da bodde jeg i 3 etg. uten heis, så da var det veldig kjekt å kunne bære den på ryggen. Synes fortsatt sekk virker mer praktisk enn veske, f.eks hvis barnevogna er full av varer fra butikken. Veldig fornøyd med Kaos iallfall :)

48937CB9-040F-4B5C-A179-0AF6CAB98567.png

Jeg har lyst på denne! Mange lommer å tenker det er greit når jeg må ha med diverse til to små. I tillegg er det en lomme der flasken kan holde seg varm, noe som er pluss da jeg gir flaske

Jeg har bestilt meg en stellesekk nå i førsteomgang, så får jeg vel se litt om det funker for oss da lille kommer til verden ❤

Tenker å bestille kaos stellesekk. Synes sekk er mer praktisk å bære på. Lettere bl.a hvis man bærer på en plugg i babybilstol

Jeg har skip hop duo fra sist og har vært veldig happy med den. Kjøpte først en som matchet vogna og som var helt udugelig. Tror ikke sekk er noe for meg, er en "veskeperson". Vurderer å kjøpe den doble skip hoppen om storesøster ikke er bleie fri før nestemann kommer.

Har også stellesekk. Men den har den kommande storebroren fått med seg som sekk i bhg, så mulig vi må ha ein sekk til. Veldig for nøgd med sekk som stelleveske, greit å hive på ryggen når ein skal til og frå, oversiktelig med mange adskilte rom, snedden nok til å legge under vogna. Har Babyjogger med tre hjul, kan/bør ikkje henge noko på håndtaket grunna fare for at vogna tippar bakover.

Jeg har stellevesken som hører med vogna, men den er skikkelig upraktisk :banghead:

Kjøper ikke ny stelleveske, men tenkte å kjøpe en liten sekk som barnet kan bruke i barnehagen når foreldrepermisjonen er over :happy:

Back
Topp