Stelleveske

Jeg har ikke klart å bli frelst av noen rett og slett, hverken av den vi la ned masse innsats i å undersøke rundt med førstemann for snart 5 år siden, eller de jeg har sett på siden... Har endt ut med å bruke en liten Fjellrevensekk 2. guttungen fikk til dåpen :) brukte stelleveske masse med første i en god stund, men fant til sist ut at det ikke var så mye vi egentlig måtte ha med oss :happy:

Men, har sett på Kaos sin sekk/veske, og tror den kunne vært noe å prøve for min ege del... Liker særlig at det er sekk men som også kan henge greit på vogn!
Tror jeg :facepalm: :hilarious: legger ved en liten omtale med noe mer info :happy:
http://vognverden.blogspot.com/2017/05/brukeromtale-kaos-ransel_4.html?m=1
 
Jeg har ikke klart å bli frelst av noen rett og slett, hverken av den vi la ned masse innsats i å undersøke rundt med førstemann for snart 5 år siden, eller de jeg har sett på siden... Har endt ut med å bruke en liten Fjellrevensekk 2. guttungen fikk til dåpen :) brukte stelleveske masse med første i en god stund, men fant til sist ut at det ikke var så mye vi egentlig måtte ha med oss :happy:

Men, har sett på Kaos sin sekk/veske, og tror den kunne vært noe å prøve for min ege del... Liker særlig at det er sekk men som også kan henge greit på vogn!
Tror jeg :facepalm: :hilarious: legger ved en liten omtale med noe mer info :happy:
http://vognverden.blogspot.com/2017/05/brukeromtale-kaos-ransel_4.html?m=1

Takk for svar. Stelleveskene jeg har hatt til mine to har også vært helt greie men ikke mer enn det. Jeg syns derimot det er mye vi trenger å ha med, og mer ettersom vi nok har to bleiebarn samtidig noen mnd og jeg liker å ha med skift til 2 åringen også. Samt at jeg alltid har med vannflaske til meg selv og nevnte 2 åring. Så fylles det fort opp! Jeg har også hatt flaskebarn, så mme, flasker og termoser. Joooda, blir fult skjønner du :hilarious::hilarious:
 
Takk for svar. Stelleveskene jeg har hatt til mine to har også vært helt greie men ikke mer enn det. Jeg syns derimot det er mye vi trenger å ha med, og mer ettersom vi nok har to bleiebarn samtidig noen mnd og jeg liker å ha med skift til 2 åringen også. Samt at jeg alltid har med vannflaske til meg selv og nevnte 2 åring. Så fylles det fort opp! Jeg har også hatt flaskebarn, så mme, flasker og termoser. Joooda, blir fult skjønner du :hilarious::hilarious:
Stellesekken fra Tinkafu har vært helt genial. Hatt vår i over 2 år nå, ser like fin ut enda, og det er gooood plass til alt vi trenger til både 2-åringen, den nyfødte og ekstrasaker til meg selv.
Absolutt alle vesker og sekker kan henges på vogna så lenge man har vognkroker til, ser mange kommenterer at de må ha veske fordi kun veske kan henge på vogna - men det er jo bare tøys..
 
Stellesekken fra Tinkafu har vært helt genial. Hatt vår i over 2 år nå, ser like fin ut enda, og det er gooood plass til alt vi trenger til både 2-åringen, den nyfødte og ekstrasaker til meg selv.
Absolutt alle vesker og sekker kan henges på vogna så lenge man har vognkroker til, ser mange kommenterer at de må ha veske fordi kun veske kan henge på vogna - men det er jo bare tøys..

Den så diger ut ja :p
Hvordan er det å ha den på vogna når den er så stor? Henger den i veien?
 
Den så diger ut ja :p
Hvordan er det å ha den på vogna når den er så stor? Henger den i veien?
Har hatt den hengende på både City Elite og Bugaboo buffalo, aldri i veien nei. Får også plass i kurven under uten problem på begge vogner, og er behagelig å gå med på ryggen :) er veldig glad for at vi endte opp med stellesekk altså, og mannen bærer stellesekken med glede når vi er ute på ting :) (han hadde aldri i livet gått med stelleveske, da sier han at han hadde kjøpt seg en egen sekk eller heller gått med bærepose :hilarious: )
 
3407B4CD-EE4E-4E91-8771-E71CF32046FB.png DDCBB00D-CAAA-48A5-8B1F-2A785189BD9B.png Syns ofte de er dyr i forhold til hva nan faktisk får:bored: så om jeg ikke finner en jeg liker vurderer jeg å bare kjøpe denne fra Ikea.. ikke verdens fineste, men billig og syns den virket praktisk:happy: Vi har pleid å bruke stelleveskene mye;)
 
Takk for svar. Stelleveskene jeg har hatt til mine to har også vært helt greie men ikke mer enn det. Jeg syns derimot det er mye vi trenger å ha med, og mer ettersom vi nok har to bleiebarn samtidig noen mnd og jeg liker å ha med skift til 2 åringen også. Samt at jeg alltid har med vannflaske til meg selv og nevnte 2 åring. Så fylles det fort opp! Jeg har også hatt flaskebarn, så mme, flasker og termoser. Joooda, blir fult skjønner du :hilarious::hilarious:
Ja da skjønner jeg at dere har med dere litt :happy: flaske eller ikke ser jeg og for meg at utgjør en del :joyful: Jeg har som regel med til de to store, men da skift som ligger i bilen :happy:
 
Har ikke tenkt så mye på stelleveske enda, men jeg vet at jeg trenger en stoooor en. Tidligere har jeg trillet rundt med en weekend-bag nærmest:hilarious: Ikke lært meg å pakke smart enda:rolleyes:
 
Har ikke tenkt så mye på stelleveske enda, men jeg vet at jeg trenger en stoooor en. Tidligere har jeg trillet rundt med en weekend-bag nærmest:hilarious: Ikke lært meg å pakke smart enda:rolleyes:

Hehe, fantastisk :D
 
Har ikke tenkt så mye på stelleveske enda, men jeg vet at jeg trenger en stoooor en. Tidligere har jeg trillet rundt med en weekend-bag nærmest:hilarious: Ikke lært meg å pakke smart enda:rolleyes:

Skip hop har faktisk en weekend bag stelleveske :p
 
hadde emmaljunga sin stelleveske, men ga det fort opp da det var enklere å ha hendene fri. Kjøpte en sekk med mange lommer (husker ikke merke, men den er poppis), og angrer ikke. Den skal jeg definitivt bruke nå og:D
 
Vi har Bugaboo Storksak Diaper Bag og er veldig fornøyd med den. Anbefales:happy: Rommer mye pluss at jeg synes den ser bra ut:p Følger med en egen stellematte også, men akkurat den har vi ikke brukt, da vi syntes den tok litt mye plass sammenlignet med andre stellematter.
 
Har denne, har vært veldig formøyd med den (har grå, så ikke så mange varianter for 4 år siden). Ikke av de største, men helt fin størrelse for oss. Da jeg trillet hadde jeg ekstra greier i en liten bag/koppholder på håndtaket og under hvis vi trengte mer plass. Jeg er heller ikke så god på å pakke lett :hilarious: . jeg ammet, så det er mulig den hadde blitt litt liten hvis vi sku hatt med mye flaskeopplegg...?

4 små og et stort rom inni og 3 på utsiden, egentlig greit at det ikke gikk an å pakke for ei hel helg i den, for det blir ofte styr å finne fram ting når det er så fullt i stelleveska. F.eks ved skift på liten plass (tog/fly, små stellebord, vi reiser mye)
Bruker den enda, ungen er snart 4 :hilarious: Veldig praktisk å pakke i og ta med i bilen/på toget osv, vannflasker, skift, mat, underholdning. Lang skulderstropp, så den er god å bære nå som vi ikke bruker vogn.
AFC215B5-D64F-4BFF-B716-F16FB42BA956.png
 
Sniker... :) Er du fornøyd med denne? Den såg veldig grei ut.... Måtte du betale toll osv?

Kjøpte den i 2018, før toll forandringene kom, så ingen toll den gang da. Jeg er veldig fornøyd, får med seg absolutt alt. :happy:
 
Back
Topp