Stelleveske

Salami

Flørter med forumet
Julikulene 2020
Vi skal ha Stokke Trailz vogn men vet ikke om jeg liker stellevesken som «følger med».
Hvilken har du valgt?
Tips?

Stellesekk er gull verdt. Kan både henges på ryggen og på vogna uten problem, og det er så deilig å slippe at den sklir ned/henger med all vekt på en side/dunker i hofta mens du allerede har hendene fulle av babygreier :-) vi har Tinkafu square sekken, hatt den i to år, kjempefornøyd :-) men det finnes uttallige varianter på markedet :-)

Har kjøpt tinkafu stellesekk. Elsker den allerede! Hadde stelleveska som fulgte med emmaljungavogna sist. Det ble både stappfullt og uhåndterlig å ha den hengende på skuldra. Tinkafusekken er god og romslig og kan brukes til alt mulig rart, ikke bare som stellesekk. Ser for meg å ha den med på turer så lenge barna er under 10 år minst :hilarious:

Vi skal ha Stokke Trailz vogn men vet ikke om jeg liker stellevesken som «følger med».
Hvilken har du valgt?
Tips?
Er kjempefornøyd med Stokke sin, brukt den senest i dag på dagstur rundt om kring med toåringen :happy:

Det er ingenting du ikke får plass til oppi Tinkafu square sekken i hvertfall! Den rommer virkelig Aaaalt :-D

Jepps! Tror faktisk jeg kunne kommet meg på en helgetur med kun den om jeg pakka fornuftig faktisk :hilarious:
(høres ut som vi jobber for tinkafu eller noe :hilarious::hilarious:)

Back
Topp