Stelleveske?

RakkerNr3

Andre møte med forumet
Hei! Hvordan stelleveske var dere tenkt å bruke? Noen som har erfaring med en sekk som egner seg?

Vi har en stellesekk fra kaos og er godt fornøyd med den(kjøpte på halv pris da den er litt dyr):) men det er mange fine stellesekker der ute:Heartred

Har ei stelleveske fra Storksak som jeg er veldig fornmyd med, så bruker nok den denne gangen også :happy: Har prøvd blant annet to fra Emmaljunga tidligere, fikk det ikke helt til med de ;)

Hadde stellesekk først, men solgte den etter noen måneder. Greide aldri å fylle den, så ble til at jeg kjøpte en organisator i stedet.
239000_30501.jpg

Veldig fornøyd med denne :) God plass til det jeg trenger.

Jeg har også så lyst på en organisator♥️ Har bestillt vogn, så nå kan jeg jo bestille meg en organisator til den også

Hadde stellesekk først, men solgte den etter noen måneder. Greide aldri å fylle den, så ble til at jeg kjøpte en organisator i stedet.
239000_30501.jpg

Veldig fornøyd med denne :) God plass til det jeg trenger.
Ja denne har jeg også sett på. Er det plass til stellematte, ett skift, bleier og våtservietter i den? Trenger ofte ikke så mye mer enn det.

Ja denne har jeg også sett på. Er det plass til stellematte, ett skift, bleier og våtservietter i den? Trenger ofte ikke så mye mer enn det.

Jeg har stellematte, tre bleier, body, bukse, sokker, paracet, noen bleieposer, helsekortet, en liten bok, liten pakke våtservietter, noen engangskluter og en liten vannflaske til ettåringen i den for tiden :)

Bor på bygda så blir nok å trille mest hjemmefra, og da ser jeg for meg en organisator å ha lett tilgjengelig. For lengre turer eller turer i byen så blir det vel stelleveske/sekk i understellet. Må bare ha en veske/sekk med oversiktlige rom og sånt. Meg og ett rom fungerer ikke :D

Jeg er veldig fornøyd med petite Chérie 2 in 1 ett eller annet. Selges på jollyroom. Jeg har hatt en sort variant til eldste, nå bestilte jeg den i brun. Er en stor stelleveske, og en liten. Så hører det med en lang hank til å ha over skuldra, og to kroker til vogna, sånn en kan henge den på. "skinnet" er veldig mykt og godt, så jeg har brukt den en del som vanlig veske faktisk. Brukte den minste delen mest når jenta mi var lita, når hun har blitt større trenger jeg mer ting, så da er den største mest i bruk. :)

Prøvde en del ulike sist, men stellesekken fra Kaos er den jeg er mest fornøyd med :-) synes den var enkel å holde orden i, spesielt da jeg måtte ha pulver, varmt vann og flasker med tidligere

Noen som har erfaring med stellevesken fra bugaboo? Skal kjøpe bugaboo fox i grå og vil gjerne ha stellevesken som hører til :)

Noen som har tips til stellevesker som kan passe på søskenvogn? Jeg blir avhengig av å ha med ting til både babyen og storesøster, så da blir nok en vanlig stelleveske for liten. Vil gjerne ha en som kan henge over håndtaket, men da må den jo være lenger enn en ordinær til singelvogn

Back
Topp