Stelleveske

Chachacha

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Juligull2021
Hei [emoji4] dere som har Emmaljunga fra før, har dere hatt stellevesken som fulgte med? Var dere fornøyd med den? Veldig usikker på om jeg skal bestille den også. Blir ikke den som egentlig hører til NXT90 men de andre klassiske isåfall.

Jeg har emmaljunga edge duo, vanlig svart vogn. Valgte å kjøpe sport-stellevesken fra emmaljunga i fargen lounge black da jeg syntes den fargen var finere enn vanlig svart:) Jeg er veldig fornøyd med den, synes den rommer mye også følger det med stellematte:) Vi bruker den hele tiden når vi skal noen steder og må ha med ting til sønnen vår:)

Jeg valgte ikke stellevesken til emmaljunga, syns alle modellene var så «klumpete». Gikk for storksak+bugaboo sin og har vært veldig fornøyd. Men vurderer kaos stellesekk nå, pga jeg bærer like mye som jeg bruker vogn. Da er sekk mye lettere. Også lettere på steder der du må sette fra deg vogna og gå med baby og bagen. Som på helsestasjon og enkelte cafeer etc :)

Vi fikk med TFK stellesekk når vi kjøpte vogn! Var et pakketilbud, men det går ann å kjøpe den for seg selv[emoji5] aner ikke hvordan den er, har ikke peiling på stellevesker/stellesekker! Men den virker alright! Den er romslig, har med stellematte, en putesak, flaskevarmer og mange som! Kan bruke den som sekk eller henge den på vogna! Den er vannavstøtende, men det er også med regntrekk til den[emoji5]

Vi har nettopp fått en kaos stellesekk i posten [emoji7] tenker det er mye enklere med en sekk, så har man begge armene fri [emoji4] den kan jo også henges på vogna og brukes som Messenger bag ved behov.

Vi har nettopp fått en kaos stellesekk i posten [emoji7] tenker det er mye enklere med en sekk, så har man begge armene fri [emoji4] den kan jo også henges på vogna og brukes som Messenger bag ved behov.

Hvordan er denne inni? Sikler litt på tinkafu sin stellesekk. Syntes den virker helt genial og så mye plass. [emoji4]

Hvordan er denne inni? Sikler litt på tinkafu sin stellesekk. Syntes den virker helt genial og så mye plass. [emoji4]

Har jo ikke tatt den i bruk enda, men virker som det er god plass [emoji1303] fire lommer inni sekken til diverse greier samt en egen clutch som kan festes inni sekken [emoji4] stellematte følger også med.

Vi har Emmaljunga-vogn, men faktisk kjøpt Stokke sin stelleveske i sort :) Liker at den både kan brukes som skulderveske og sekk og at mannen også har lyst til å gå med den :p

Back
Topp