Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener du stellevesken man bruker når babyen er født? Eller fødebagen?
I stellevesken har jeg skiftetøy, bleier, våtservietter og engangsstelleunderlag. Har noen kjekke plastgreier kjøpt på EBay som henger på stellebagen til å ha smokker i. Det kan også være lurt å ha en krem til å smøre rompa til babyen med, men det ser du etter hvert om du trenger. Om babyen gulper er kluter også obligatorisk.
Jeg skal ha nummer tre nå I forhold til fødebagen syntes jeg det var perfekt å bruke gravidbukser etter fødselen, følte de hjalp til med å holde magen inne, uten å stramme. Jeg synes det er stas å ha egne klær til babyen på sykehuset. Sist hadde jeg pakket for lite, så pappaen måtte ta med mer. Veldig glad i å ha ullpledd rundt de små ogsåMente stellevesken for senere. Tror jeg har kontroll på fødebagen, men litt usikker på hvor mye jeg trenger til lillegutt.
Førstegangs så føler meg heeeelt grønn på dette.
Første tiden sist gang hadde jeg bleier, skifteklær(også nattøy tilfelle vi ble litt sene hjemme etter besøk og nattøy kunne skiftes til) kremer til rumpe, kinn(pga kulde) og bryst, våtservietter, underlag + håndduk, slike bleieposer(søppelposer), ammeinnlegg, bind til meg selv, lipsyl, ekstra smokk, ammeskjold
Trur jeg har ramset opp alt da ;p også forandrer behovet seg som barnet vokser eller du merker hva som trengs/ikke trengs
Blir å pakke ned det samme nå
Ja, jeg hadde behov for det sist gang, så bare overse den ;pAmmeskjold??