Stelleveske

Gravid82

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Hvilken stelleveske skal dere ha? Er jo så mange å velge i og det er jo så mange som er fine[emoji7] Orker ikke å bruke på 1000-kroners vis på ei veske tenkte jeg[emoji3]

ffc1313fc6bd08419eb60f922c7a0562.png

Vi skal ha denne. [emoji5]Kan jeg slenge på ryggen når jeg må bære baby og stæsj opp 4 etg[emoji28]

Tror vi blir å kjøpe stellesekken fra Kaos. Synes egentlig den er svindyr, men ser for meg at jeg blir å bruke den etterpå også :)

Sniker fra desember.

Vi har Emmaljunga sin som hører til vognen :) Det har aldri aktuelt med noen annen.

Jeg var så heldig at en av butikkene her som selger barneutstyr skal legge ned, og derfor selger ut varene med 30-50 % avslag. Fikk derfor kjøpt masse utstyr til gode priser.
Endte bl.a. opp med en teutonia vogn og stelleveske som hører til.

Jeg sydde eg stellematte sist. Den lå alltid under vogna eller var med i sekk når jeg bar i sele. Funka perfekt!

Jeg fikk en helt ny en som fulgte med vogna jeg kjøpte. Emmaljunga sin. Den var ubrukt... :happy:

Samboeren fikk tak i en fra kiwi, så da blir det nok den [emoji4] ellers har jeg og bestilt en koppholder/flaskeholder og liten veske til å ha montert på vognen billig på ebay (ikke fått enda) [emoji4]

Den var lekker! Trodde prisen på selve stellevesken var 10 895 først, hehe!:eek:
Haha, oi, skjønner jo hvorfor det kan se sånn ut ja [emoji85] hadde aldri brukt så mye penger på en stelleveske altså!

Haha, oi, skjønner jo hvorfor det kan se sånn ut ja [emoji85] hadde aldri brukt så mye penger på en stelleveske altså!

Hehe! Det finnes sikkert de som gjør det og, men jeg synes det var litt dyrt for en veske ja:p

Kjøpte en brukt Ryco Stella (den med prikker) på finn.no for 100kr. Helt topp stand, ser ikke slitt ut i det hele tatt. :)

Back
Topp