Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har hatt begge to Fornøyd med begge, men mener borrelåsen for å lukke Dash ødela stoffet rundt andre delen av borrelåsen. Men det er mange år siden, så mulig den er forbedret Duo var veldig bra, men er jo større, da. Vi hadde den til et barn med ekstra behov som måtte ha med mye greier.
Nå har jeg kikket litt etter stelleveske, men klarer ikke helt å bestemme meg [emoji28] Har falt litt for disse to, siden også mannen kan gå med denne [emoji13]
Noen som har erfaring med disse to, eller som har en annen de er fornøyd med?[emoji2]
Her hadde vi Skip Hop, og var kjempefornøyd med den! Mange rom, tålte litt vann i småregn, og hadde en veldig kjekk stellematte. Skal ha den igjen nå, tenkte jeg. Har solgt den forrige, men det blir en ny [emoji28]
Nå har jeg kikket litt etter stelleveske, men klarer ikke helt å bestemme meg [emoji28] Har falt litt for disse to, siden også mannen kan gå med denne [emoji13]
Noen som har erfaring med disse to, eller som har en annen de er fornøyd med?[emoji2]
Hvilken av dem hadde du? Og hvilken har du tenkt å gå for denne gang? [emoji6]
Skal du ha denne på plass også nå?
Vi har tenkt litt på stelleveske til vogn, og vil da bruke samme merke som vognen - Emmaljunga.
Men tenker du å ha en til vognen, og en stelleveske utenom? (Vår første, aner ikke hva som er praktisk! )
Skal du ha denne på plass også nå?
Vi har tenkt litt på stelleveske til vogn, og vil da bruke samme merke som vognen - Emmaljunga.
Men tenker du å ha en til vognen, og en stelleveske utenom? (Vår første, aner ikke hva som er praktisk! )
Åja, la ikke merke til at begge to var Skip Hop! Hadde den nederste, double duo. Skal ha samme denne gang, likte den veldig godt altså [emoji4]
Det er egentlig den jeg har falt mest for.. så deilig å kunne få plass til kanskje ett lite teppe o.l også ?! Men du synest ikke den ble FOR stor? Gikk det an å henge på en enkel vogn (stedet står at den er beregnet tvilling/søskenvogn) ? Og den ble ikke så stor at den ble upraktisk å drasse med seg? [emoji28]
Hvis du ikke er bestemt på en av de to, så vil jeg anbefale Kaos sin Ransel. God plass og veldig fleksibel, kan henge både på vognen, skuldrene eller ryggen (veldig kjekt på litt lengre turer, særlig hvis man ikke skal ha med vogn). Den kan også brukes av menn.
Takk for tips [emoji4] Har ikke bestemt meg nei, så tar gjerne imot tips [emoji2]
De er litt dyre, men det er veldig god kvalitet. Og så kommer de i mange fine farger, jeg har litt lyst på en til. [emoji7]
Nettside: https://www.itskaos.no