Stelleveske

Hilla

Gift med forumet
Septembergull'17
Sensommerbarna 2019
Hvilken skal dere ha? Jeg har bestilt meg denne:
c6b3fb45d0c4ae440c8cd45eb57e301d.png


Den ska visst være litt ekstra romslig, sånn at jeg får plass til utstyr til 2[emoji173]
 
Den virket veldig grei.
Noen som har Emmaljunga sin store som kan fortelle hvordan den er? Vil ha den men har ikke fått sett på den i butikk enda
 
Aner ikkje , men vil ha en som rommer litt :) sist hadde eg en fra barnas hus, har den forsåvidt liggende i boden men kjem ikkje til å bruke an igjen ! Søsteren min kjøpte seg bere en stor vanlig veske på lindex , fungerer veldig bra ;) Eg kjem til å bruke litt penger på en , stelleveske og stellebord er det eneste vi trenger ;)
 
Vi har Bugaboo sin, ser fin ut, passer til å henge på vogna og er passelig i str [emoji4]
 
Jeg har en stor fra emmaljunga til vogna, og satser på å klare meg med den.
 
Har en fra Lassig (?) som jeg kjøpte til førstemann og er veldig fornøyd med. Prøvde meg først uten stelleveske, men fant fort ut at det hadde vært lurt å ha ei :)
 
Har en stor stelleveske fra før, men syns det er så irriterende at klaffen går rundt halve veska. Ikke like lett å bare hente noe kjapt ut. Liker veska ellers da, så får se.
 
Er veldig usikker. Liker ikke de som ser ut som vanlige vesker. Erfaringen fra forrige gang var at det egentlig var en veldig kort periode jeg hadde behov for mye plass. Gikk faktisk over til fjellräven mini etterhvert. Vurderer å fortsette med den og kjøpe bugaboo organizer i tillegg som kan henges på vogna.
 
Hvilken skal dere ha? Jeg har bestilt meg denne:
c6b3fb45d0c4ae440c8cd45eb57e301d.png


Den ska visst være litt ekstra romslig, sånn at jeg får plass til utstyr til 2[emoji173]
Hva heter denne vesken? Jeg er på utskikk etter en stor, trenger også plass til ustyr for to siden jeg får to tette ;)
 
Hva heter denne vesken? Jeg er på utskikk etter en stor, trenger også plass til ustyr for to siden jeg får to tette ;)

Den heter ByStroom Ganley, bestilte den hos mimmis.no på tilbud. Jollyroom har en versjon i mocca-farge ogsånedpriset[emoji4]
 
Jeg har kjøpt denne: https://www.itskaos.no/collections/stelleveske Jeg skjønner ikke greien med vanlige stellevesker, er jo bare stress å bære i tillegg til baby. [emoji4] Sekk er mye enklere, særlig siden jeg tenker å bære en del i sjal/sele. Sist brukte vi bare en Fjällräven-sekk, men det ble litt rotete siden den bare har ett stort rom. Kaos-sekken tror jeg er perfekt siden den kan brukes som sekk OG henges på vognen, og så har den stellematte. Og den er mer "mannevennlig" enn en mer damete veske. Gleder meg til å ta den i bruk. [emoji4]
 
Jeg brukte min stelleveske masse med sønnen min. Pappa'n var veldig glad for at jeg hadde en som så ut som stelleveske og ikke vanlig veske.
 
Jeg brukte min stelleveske masse med sønnen min. Pappa'n var veldig glad for at jeg hadde en som så ut som stelleveske og ikke vanlig veske.

Mannen gidder jeg ikke ta hensyn til[emoji23] Det er jeg som skal ha mest permisjon, så jeg vil ha en veske jeg trives med i allefall[emoji4] har en BB hard stellebag han kan bruke, men tipper han kommer til å bruke fjellräven-sekken slik som sist.
 
Mannen gidder jeg ikke ta hensyn til[emoji23] Det er jeg som skal ha mest permisjon, så jeg vil ha en veske jeg trives med i allefall[emoji4] har en BB hard stellebag han kan bruke, men tipper han kommer til å bruke fjellräven-sekken slik som sist.

Med førstemann gikk vi hjemme begge to, han tok ansvaret for å passe på at stellevesken alltid var klar med det vi trengte.
 
Jeg har kjøpt denne: https://www.itskaos.no/collections/stelleveske Jeg skjønner ikke greien med vanlige stellevesker, er jo bare stress å bære i tillegg til baby. [emoji4] Sekk er mye enklere, særlig siden jeg tenker å bære en del i sjal/sele. Sist brukte vi bare en Fjällräven-sekk, men det ble litt rotete siden den bare har ett stort rom. Kaos-sekken tror jeg er perfekt siden den kan brukes som sekk OG henges på vognen, og så har den stellematte. Og den er mer "mannevennlig" enn en mer damete veske. Gleder meg til å ta den i bruk. [emoji4]
Den ønsker jeg meg også! [emoji16]Noen som har erfaring med den fra før?
 
Jeg brukte min stelleveske masse med sønnen min. Pappa'n var veldig glad for at jeg hadde en som så ut som stelleveske og ikke vanlig veske.
Mannen min fikk egen stelleveske sist, den var militærgrønn (ulike grønnfarger) og passet perfekt for en som har jobbet i forsvaret :)
 
Back
Topp