Stelleveske

Fruspire

Blir kjent med forumet
Ønsker å kjøpe en stelleveske som er praktisk, litt stor etter som e har 2 barn fra før også vil e gjerne ha en som kan brukes til vanlig når den tiden er over [emoji3] Noen andre som har bestemt sæ eller har erfaringer men noen de kanskje vil dele?

Syns d er vanskelig å finne noe man kan bruke etterpå. Men vi vurderte å kjøpe en Louis Vuitton Speedy bandouliere, for dem kan man bruke som veske etterpå. Men den mangler jo en del smårom inni. Men omvendt har jeg ikke funne noe jeg kan like som veske etterpå for stelleveskene har så mange rom igjen. Vi kjøpte Stokke Trailz vogn i Nordic Edition og endte derfor opp med stellevesken som hører til. Kommer ikke til å bruke den til annet enn stelleveske, og gå tilbake til vanlige vesker etterpå.

Jeg har emmaljunga sin, så kommer ikke til å kjøpe ny, men syns Storksak sine ser fantastisk ut! De er så fine, og flere av dem er ganske romslige også!

Jeg har emmaljunga sin, så kommer ikke til å kjøpe ny, men syns Storksak sine ser fantastisk ut! De er så fine, og flere av dem er ganske romslige også!

Har kikket på disse, syns de ser kjempe geniale ut eneste minuset er at de koster endel.. men tror også det er en veske man har lenge..
med 3 barn blir d alltid ting man skal ha med så føler au det er en veske e kan bruke etterpå..

Jeg har to, den som hører til vognen en Diesel limited edition veske og en Elodie details med mønsteret Bedouin stories.

Elodie synes jeg har mange fine! Og det er god størrelse på de :)
Har også sett at de har noen i skinn :)

Har kikket på disse, syns de ser kjempe geniale ut eneste minuset er at de koster endel.. men tror også det er en veske man har lenge..
med 3 barn blir d alltid ting man skal ha med så føler au det er en veske e kan bruke etterpå..
Ja de er ganske dyre, men som du sier varer de nok lenge etter sin bruk som stelleveske :) i tillegg er det jo skikkelig kvalitet, og vanlige vesker med kvalitet må man jo også betale en del for

Ja de er ganske dyre, men som du sier varer de nok lenge etter sin bruk som stelleveske :) i tillegg er det jo skikkelig kvalitet, og vanlige vesker med kvalitet må man jo også betale en del for

Ja er helt enig... Men de har såååå mange forskjellige modeller.. Vet at Elizabeth er en bestseller men liker emma au :)

Jeg har to, den som hører til vognen en Diesel limited edition veske og en Elodie details med mønsteret Bedouin stories.

Elodie synes jeg har mange fine! Og det er god størrelse på de :)
Har også sett at de har noen i skinn :)

Tusen takk. Da skal e google de :)

Har Emmaljunga sin som jeg kjøpte med vogna for 100 år siden. Nå ønsker jeg meg Marc Jacobs' Eliz-a-baby <3 :p

Har en storksak i skinn som jeg bruker til vanlig også. Praktisk og fin veske, men kjempestor er ikke den modellen jeg har.

Jeg syns det er mye fint på lilleprinsen. Kommer nok til å bestille derfra :)

Jeg har faktisk nettopp kjøpt en brukt, som er lilla. Klarte da ikke å motstå[emoji23]
Men den er altså fra JuJuBe, og herlighet så mange praktisk rom!
Jeg har hatt emmaljunga og simo sin før, og en annen. Men ingen så praktisk som denne. Det skal bli en fryd å fylle den etterhvert :D

Vi har arva en. Så blir ikke innkjøp av noe mer der..

Syns denne ser kjempe grei ut, men er den ikke så stor? Er du fornøyd med den?

Jeg har likt den veldig godt og klarte meg fint med den til baby men synes egentlig ikke den er kjemperomslig i stelleveskemåkestokk. Mange vesker som er større. Den er liksom litt slankere enn de veldig baggy veskene. Plass til både klær, bleier og litt annet likevel altså.

Jeg kommer til å bruke emmaljunga sin til 3. Barnet og den er like fin enda. Lang nok justerbar «stropp» til å henge over vognen, mange rom, fin plass til småting så vel som store ting. I love it!

Hei,

Tror vi er litt i underkant opptatt av merker. Ville ha en som er romslig og praktisk. Kjøpte denne på babyshop (kostet 600kr for halvt år siden): https://m.babyshop.no/stella-stelleveske-sort/p/114451

Veldig fornøyd med den. Plass til alt vi trenger pluss litt til. Jeg ville gått innom ulike butikker og sett på utvalget. Åpne veskene og se inni.

Merke spiller ingen rolle[emoji3] Vil ha en som er praktisk å en e føler selv e kan bruke når det er over.. altså en vanlig veske med mange rom som e romslig [emoji3]

Merke spiller ingen rolle[emoji3] Vil ha en som er praktisk å en e føler selv e kan bruke når det er over.. altså en vanlig veske med mange rom som e romslig [emoji3]
Ah... Denne tror jeg ikke er ikke en sånn typisk veske-stelleveske. Men om man har laptop eller permer/mapper, så er denne helt knall syns jeg. Jeg slenger den bare over brystet på skrått og har lommeboken i den ytterste lommen med blant annet avtalebok, helsekort, kremer etc.

Back
Topp