Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har emmaljunga sin, så kommer ikke til å kjøpe ny, men syns Storksak sine ser fantastisk ut! De er så fine, og flere av dem er ganske romslige også!
Ja de er ganske dyre, men som du sier varer de nok lenge etter sin bruk som stelleveske i tillegg er det jo skikkelig kvalitet, og vanlige vesker med kvalitet må man jo også betale en del forHar kikket på disse, syns de ser kjempe geniale ut eneste minuset er at de koster endel.. men tror også det er en veske man har lenge..
med 3 barn blir d alltid ting man skal ha med så føler au det er en veske e kan bruke etterpå..
Ja de er ganske dyre, men som du sier varer de nok lenge etter sin bruk som stelleveske i tillegg er det jo skikkelig kvalitet, og vanlige vesker med kvalitet må man jo også betale en del for
Jeg har to, den som hører til vognen en Diesel limited edition veske og en Elodie details med mønsteret Bedouin stories.
Elodie synes jeg har mange fine! Og det er god størrelse på de
Har også sett at de har noen i skinn
Har en storksak i skinn som jeg bruker til vanlig også. Praktisk og fin veske, men kjempestor er ikke den modellen jeg har.
Storksak Elizabeth heter den forresten
Syns denne ser kjempe grei ut, men er den ikke så stor? Er du fornøyd med den?
Har kikket på disse, syns de ser kjempe geniale ut eneste minuset er at de koster endel.. men tror også det er en veske man har lenge..
med 3 barn blir d alltid ting man skal ha med så føler au det er en veske e kan bruke etterpå..
Hei,
Tror vi er litt i underkant opptatt av merker. Ville ha en som er romslig og praktisk. Kjøpte denne på babyshop (kostet 600kr for halvt år siden): https://m.babyshop.no/stella-stelleveske-sort/p/114451
Veldig fornøyd med den. Plass til alt vi trenger pluss litt til. Jeg ville gått innom ulike butikker og sett på utvalget. Åpne veskene og se inni.
Ah... Denne tror jeg ikke er ikke en sånn typisk veske-stelleveske. Men om man har laptop eller permer/mapper, så er denne helt knall syns jeg. Jeg slenger den bare over brystet på skrått og har lommeboken i den ytterste lommen med blant annet avtalebok, helsekort, kremer etc.Merke spiller ingen rolle[emoji3] Vil ha en som er praktisk å en e føler selv e kan bruke når det er over.. altså en vanlig veske med mange rom som e romslig [emoji3]