stelleveske

mie_

Blir kjent med forumet
Etter vi fikk se at alt var bra på UL i uke 13 så begynte det å klø i fingrene etter å se etter litt utstyr. vi har ikke kjøpt noe og skal vente litt, men denne gangen har jeg bestemt meg for å¨investere litt i en pen og praktisk stelleveske.

Vi hadde en sort fra ryco med forrige, men jeg var egentlig ikke fornøyd med den og irriterte meg grønn over hvor upraktisk den egentlig var :-p men budsjettet strakk aldri helt til for å kjøpe ny.

Nå har jeg sett litt (eller MYE :-p ) på Storksak Eliabeth, det er jo den peneste stellevesken jeg har sett, men alt for dyr.
ByStroom har også mange pene, til en billigere penge, så det er nok mer aktuelt.

Har dere noen anbefalinger på en praktisk, romslig og pen stelleveske? er jo så mye å velge mellom i den jungelen!!

Vi brukte den som fulgte vogna sist, altså emmaljunga. Verken pen eller trendy forsåvidt, hehe, men praktisk da. Plass til mye. Tror kanskje ikke jeg kommer til å kjøpe en ny nå, men enige i at de du nevner er fine og ligner jo mye mer på ei vanlig veske :) Viktigste for meg er at den er praktisk og rommer det jeg har behov for :)

Vi fikk ikke kjøpt vår sist gang. Men den var egentlig veldig grei til den ble ødelagt. Her vurderer jeg en emmaljunga veske siden jeg har emmaljunga vogn

Har aller mest lyst på den største jetset vesken tiL Michael kors, men ikke sjans at jeg bruker over 3000 kr på en stelleveske :) så har bestemt meg for å kjøpe den som følger med vogna (emmaljunga mondial duo White letherette) syns den ser helt grei ut :)

Har aller mest lyst på den største jetset vesken tiL Michael kors, men ikke sjans at jeg bruker over 3000 kr på en stelleveske :) så har bestemt meg for å kjøpe den som følger med vogna (emmaljunga mondial duo White letherette) syns den ser helt grei ut :)

Sniker fra februar -16
En venninne av meg har en kjempe dyr M K veske som jeg har siklet på. Men den var ikke å få kjøpt mer av. SÅ jeg fant en nesten identisk fra Storksak :) når vi er ute å triller ser man ikke forskjell :) mens den var under 1/3 av prisen ;)

Her kommer vi ikke til å tenke noe særlig på hvordan den ser ut, så lenge den er praktisk og vi får plass til alt vi skal :)

Sniker litt fra marsforumet :)

Jeg klarte meg faktisk helt uten stelleveske sist og har tenkt å gjøre det samme denne gangen :) I stedet kjøpte jeg en stellematte fra SkipHop som jeg fint fikk plass til i en vanlig veske med litt størrelse på :) Dermed kunne jeg med god samvittighet kjøpe meg en litt dyrere veske siden jeg også kan bruke den etter permisjonstiden :)

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    60,9 KB · Visninger: 23
Tittet på Emmaljunga vogner og vesker. Synes de var fine jeg :p matchet vognen og var praktisk med lommer og sånt. Men jeg vet jo ikke hva som er best da jeg ikke har gjort dette før :p
Men venninna mi som jobber der sa det var bra. Så stoler på henne :)

Back
Topp