Stelleveske

Har den som fulgte med vogna... Emaljunga Edge. Veldig fornøyd med den, men kunne ønske å ha en litt finere veske av og til...

Jeg kjøpte en veske fra Petite Cherie fra jollyroom, mye å velge mellom der :) (men nettsiden deres har noen problemer akkurat nå)

ImageUploadedByBV Forum1466599221.739401.jpg

Har to da jeg sikla på begge lenge og ikke klarte å bestemme meg for en da en var på 50% salg og en fant jeg billig på finn ;)

Lässig
dcd8eb61055e0bb591f62cb1c7a3ead8

bystroom gaida
8bec44378d99ab575af8ed016196c7d4

Mi fulgte med vogna, ikke noe å skryte av. :P

Har emmaljunga vogn, men likte stokke stellevesken bedre pga mulighet for å åpne den enkelt fra toppen uten "klaff":

31b2822d03eca213ca1867105fbe668b

Bruker bare vanlig veske nå, men kunne tenkt meg en stelleveske med en del lommer og sånt som kan henge på vogna :) lurer på stokke sin stelleveske eller den ida ising, ser fin ut :) har Emmaljunga vogn grå..

Bruker bare vanlig veske nå, men kunne tenkt meg en stelleveske med en del lommer og sånt som kan henge på vogna :) lurer på stokke sin stelleveske eller den ida ising, ser fin ut :) har Emmaljunga vogn grå..
Stokke sin stelleveske har kroker bak. Vi syns den ble litt kronglete å hver gang feste i de krokene så løste det ved å feste på nøkkelring på endene og borrelåskroker fra tinkafu. Kan ta bilde av det når vi skal på tur senere idag. Tinkafu kronene kan også flyttes oppover til å brukes med originalkrokene bak på vesken.
For meg så har stokke nok lommer og jeg liker at den fremme er med magnet feste mens bak er det lommer med glidelås. Vanskelig å stjele noe fra de lommene, mens smokker og kremer kan ligge i lomma forran

Back
Topp