Stelleveske

Har to bodyer og "bukser", stelleunderlag, håndkle, våtservietter, 4-5 bleier, sinksalve, smokk, antibak + lommebok, leppomade og mobil :)

Underlag, våt- og tørrservietter, a-krem, flanellklut, gulpeklut, smokk, ett skift, bleier, bleieposer, purelan, ammeinnlegg, kamera og vannflaske! ;)
Og etter hvert for mye av alt mulig.. :p

Håndkle, stelleunderlag, våtservietter ( i nødstilfeller :p ) og tørre engangskluter, et til to skift med body og bukse, et par kluter, 3-4 bleier, ammeinnlegg, bind, ekstra smokke, vannflaske... Dette er vel fast inventar... Ellers er det noe småtteri til meg som blant annet mobil etc :)

Stelleunderlag, engangsmatte, våtservietter, bleier, sårsalve, et skift, amme innlegg, gulpe kluter, en flaske med mme pulver, håndkrem :)

Sist var 1-2 skift for lite, så denne gangen skal det flere oppi! Ellers er vår klar til sykehuset så rimelig stappet :p gleder meg til å få tatt den skikkelig i bruk!

Hvorfor er det så mange som har håndkle i stellevesken?

Førstegangs her, så litt grønn

Hvorfor er det så mange som har håndkle i stellevesken?

Førstegangs her, så litt grønn

Jeg bruker håndkle istede for engangs stelleunderlag... Har Stellevesken som hører til emaljungavogna og der er det et stelleunderlag med og bruker håndkle oppå det når vi er ute :)

Engangs underleg. Ett skift. Våtservietter , bleier, påser, gulpekluter.

Back
Topp